Skip to main content

Spotify Premium 6kk ilmaisasiakasetu. (Ratkaistu)

  • December 11, 2014
  • 11 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Sain sähköpostilla tuollaisen 6kk ilmaisetuviestin ja aktivoin sen omilla sivuilla, milloin saan tunnukset spotifyyn?

Edit: Tuli jo, ei ongelmia.

11 kommenttia

  • February 20, 2014
Moi Wezcu80!

Tunnusten aktivoitumisessa oli pientä viivettä, mutta hyvä mikäli olet ne saanut!

  • February 20, 2014
Kysytäänpä tässä samassa ketjussa, kun asia koskee samaa. Eli miten tuo Spotifyn aktivointi käytännössä tapahtuu? Itseltä kun löytyy jo ennestään Spotify-tunnarit. Ilmoitetaanko johonkin Spotify-tilini ja sitä kautta aktivoidaan 6 kk ilmaisjakso vai saanko esim. jonkun koodin sähköpostiin?

Nimim. odottelen vahvistusta

  • February 21, 2014
Hei Azazello,

Se riippuu vähän onko sinulla Spotify Premium meidän kautta vai oletko hommannut sen jostain muualta.

Käytännössä jos haluat vanhan Spotify tilisi siirtää meille, niin sen tulee siirtohetkellä olla Free tilinä.

Asiakaspalvelun kautta onnistuu varmasti helpoiten.

  • February 21, 2014
Hei,
lähetettiin Spotify Premium 6 kk ilmaistarjous -pyyntö tiistaina 18.2. eikä tunnusta ole edelleenkään tullut, missähän kiikastaa?
Kiitos vastauksesta!

  • February 24, 2014
Hei Sera!

Laitatko tulemaan tarkemmat inffot joko puhelinpalvelun tai sitten Facebookin kautta(linkki allekirjoituksessa), niin pääsemme katsomaan tarkemmin missä tunnukset on jumissa:)

  • March 10, 2014
Hei,

Tilasin viikko sitten Kodin Netti Perus -laajakasitaliittymän ja sen yhteydessä minun olisi pitänyt saada 6 kk Spotify Premium käyttöoikeus. En ole kuitenkaan saanut mitään tietoa Spotifyn aktivoinnista tai edes laajakaistaliittymän sopimusta. Liittymä on kuitenkin avattu ja siihen liittyen olen saanut tekstiviestin, muuta en. Osaatteko sanoa millon saan Spotifyn tunnuksen ja saanko lainkaan varsinaista laajakaistaliittymän sopimusta missään muodossa?

  • March 12, 2014
Moi Jxxx! Lisäätkö asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin tarkistetaan mikä siellä on tilanne, kiitos!

  • March 13, 2014
Johannes kirjoitti:
Moi Jxxx! Lisäätkö asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin tarkistetaan mikä siellä on tilanne, kiitos!


Moi,

En ole saanut asiakasnumeroa. Omilla sivuilla ja tekstiviesteissä on ilmoitettu ainoastaan laajakaistaliittymän numero, ja lisäsin sen profiiliin asiakasnumero-kohtaan.

  • March 14, 2014
Hei taas Jxxx! Lisäätkö liittymänumeron ilman väliviivaa tai välilyöntiä. Nyt siellä näkyy ainoastaan alkuosa 346.

  • March 14, 2014
Johannes kirjoitti:
Hei taas Jxxx! Lisäätkö liittymänumeron ilman väliviivaa tai välilyöntiä. Nyt siellä näkyy ainoastaan alkuosa 346.

Lisätty.

  • March 14, 2014
Sähköpostiosoitteeseesi oli lipsahtanut kirjoitusvirhe, jonka vuoksi aktivointiviesti ei tullut perille. Laitoin sen nyt uudestaan @windowslive.com-osoitteeseesi. Tulihan maili perille?