Skip to main content

Spotify premium

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Elikkäs ostin tuon Nokia C-7 puhelimen ja siihen kuului mukaan Spotify Premium. Latasin jo sovelluksen kännykkääni, mutta sitten tulee teksti, että pitäisi olla spotify premium. Miten saan siis tämän Spotify Premiumin käyttööni? Minulla oli jo ennestään Spotify-tili ja siinä oli eri sähköposti osoite kuin minkä annoin sonera kauppiaalle (muistin väärin, että siinä olisi se toinen s-posti osoite). Mitä pitää tehdä?

3 kommenttia

  • June 20, 2011
Hei jjleipa: Sinulle on luotu uusi Spotify- tili antamasi sähköpostiosoitteen perusteella. Oletko saanut tunnuksia antamaasi sähköpostiosoitteeseen? Ainoastaan Spotify Premium toimii matkapuhelimessa, Open ja Free versiot eivät toimi.

Kannattaa myös lisätä asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), jos joudumme tutkimaan asiaa tarkemmin. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera

  • June 22, 2011
En ole saanut antamaani sähköpostiosoitteeseen tunnuksia. Sonera myyjä sanoi, että puhelimen mukana tulee Spotify Premium. Minulla on jo ennestään Spotify-tili ja myyjä kysyi tästä. Annoin hänelle tilini nimen, vaikuttaako se jotenkin?

En ole vielä saanut laskua Soneralta, sillä vaihdoin siihen juuri. Voiko sen löytää jostain muualta?

  • June 23, 2011
Koska tässä sinun tapauksessasi ilmeisesti annoit myyjälle oikean käyttäjätunnuksen, mutta antamasi sähköpostiosoite ei täsmännyt olemassa olevan Spotify –tilisi tietojen kanssa, ei tilaus ole mennyt läpi. Pyydän että otat yhteyttä puhelimitse asiakaspalveluumme 0200 17000 niin teemme tilauksen uudelleen ja voit jatkaa Spotifyn Premiumin käyttöä nykyisillä tunnuksillasi. Palvelemme ma-pe 8-20 ja la 9-16.30. (la 25.6. suljettu).

Uutena asiakkaanamme saat asiakasnumerosi ensimmäisessä laskussa.