Miksi teiltä ei soitettu, vaikka varasin soittopyyntöajan 30.4. klo 15.00 sivujenne varauskalenterin kautta? Äsken koitin tehdä uuden varauksen keskiviikolle netin kautta, mutta eipä onnistunut, kun järjestelmänne kusee.
Asiani koskee, että mikä on ongelma, että ette saa aikaiseksi toimittaa Spotify Premiumin aktivointilinkkiä e-mailiini, vaikka olen sitä jo aiemminkin loppuviikosta pyytänyt ja viime viikolla tilannut palvelun ja silloin pyytänyt kaikkia sopimukseen liittyviä asiakirjoja mailiini?
Sähköpostin sentään saitte kuntoon, kun sekään ei toiminut ja siihen vastasittekin, mutta spotify premiumiin ette edes kommentoineen!!!
Tilattu netti toimii kyllä, mutta asiakaspalvelunne ei!
Helvetin hieno vappu tulossa, kun ei saadakaan musiikkia kuulumaan ja kavereita kylässä!
Minkä takia viime vuonnakaan ette saaneet laskutusta toimimaan koti-tv:n ja kanapakettien suhteen?
Joka kuukausi puolen vuoden ajan laskutitte n. 5€ liikaa. Soitin asiasta tuolloin jo pari kertaa ja lupasitte korjata tulevissa laskuissa, mutta ei korjaantunut ja asiakaspalveluun soitto maksullista ja jonot aina yli 30min, joten en todellakaan alkanut enää soittaan.
Kohtuullinen korvaus menetetystä ajasta, palveluista, väärin laskutetuista laskuista ja turhista soitoista olisi mielestäni 2-4 kk ilmaiseksi nykyistä tilaamaani palvelusopimusta (100/10mb netti+spotify premium), jotta edes haluan jatkaa sopimuksen loppuun asti.
Kiitos ja erittäin hyvää vappua!!
SPOTIFY PREMIUM AKTIVOINTILINKKI/-KOODI!!
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.