Skip to main content

SPOTIFY PREMIUM AKTIVOINTILINKKI/-KOODI!!

  • December 11, 2014
  • 7 kommenttia
  • 26 katselukertaa

Miksi teiltä ei soitettu, vaikka varasin soittopyyntöajan 30.4. klo 15.00 sivujenne varauskalenterin kautta? Äsken koitin tehdä uuden varauksen keskiviikolle netin kautta, mutta eipä onnistunut, kun järjestelmänne kusee.

Asiani koskee, että mikä on ongelma, että ette saa aikaiseksi toimittaa Spotify Premiumin aktivointilinkkiä e-mailiini, vaikka olen sitä jo aiemminkin loppuviikosta pyytänyt ja viime viikolla tilannut palvelun ja silloin pyytänyt kaikkia sopimukseen liittyviä asiakirjoja mailiini?

Sähköpostin sentään saitte kuntoon, kun sekään ei toiminut ja siihen vastasittekin, mutta spotify premiumiin ette edes kommentoineen!!!

Tilattu netti toimii kyllä, mutta asiakaspalvelunne ei!

Helvetin hieno vappu tulossa, kun ei saadakaan musiikkia kuulumaan ja kavereita kylässä!

Minkä takia viime vuonnakaan ette saaneet laskutusta toimimaan koti-tv:n ja kanapakettien suhteen?

Joka kuukausi puolen vuoden ajan laskutitte n. 5€ liikaa. Soitin asiasta tuolloin jo pari kertaa ja lupasitte korjata tulevissa laskuissa, mutta ei korjaantunut ja asiakaspalveluun soitto maksullista ja jonot aina yli 30min, joten en todellakaan alkanut enää soittaan.

Kohtuullinen korvaus menetetystä ajasta, palveluista, väärin laskutetuista laskuista ja turhista soitoista olisi mielestäni 2-4 kk ilmaiseksi nykyistä tilaamaani palvelusopimusta (100/10mb netti+spotify premium), jotta edes haluan jatkaa sopimuksen loppuun asti.

Kiitos ja erittäin hyvää vappua!!

7 kommenttia

  • May 2, 2012
Hei! Ikävä kuulla ongelmista Asiakaspalvelumme kanssa. Pahoittelut niistä. Saitko asian jo hoidettua? Voin tarkistaa tilannetta, jos lisäät profiiliisi asiakasnumerosi. Asiakasnumero löytyy laskuistasi.

  • May 2, 2012
Niinamari kirjoitti:
Hei! Ikävä kuulla ongelmista Asiakaspalvelumme kanssa. Pahoittelut niistä. Saitko asian jo hoidettua? Voin tarkistaa tilannetta, jos lisäät profiiliisi asiakasnumerosi. Asiakasnumero löytyy laskuistasi.


Joo ette ole saanut asiaa hoidettua. Asiakasnumero päivitetty profiiliini.

  • May 2, 2012
ileee_01 kirjoitti:
[quote="Niinamari":350j4b95]Hei! Ikävä kuulla ongelmista Asiakaspalvelumme kanssa. Pahoittelut niistä. Saitko asian jo hoidettua? Voin tarkistaa tilannetta, jos lisäät profiiliisi asiakasnumerosi. Asiakasnumero löytyy laskuistasi.


Joo ette ole saanut asiaa hoidettua. Asiakasnumero päivitetty profiiliini.[/quote:350j4b95]


Ja tuo soittopyyntö/varauskalenteri ei suostu vieläkään päivittämään uutta aikaa, joten oletan, että teiltä soitetaan jokatapauksessa minulle vielä tänään.

  • May 2, 2012
Spotify Premium aktivointilinkin pitäisi nyt löytyä @suomi24.fi -loppuisesta sähköpostiosoitteestasi. Ikävä kyllä en löytänyt varaamaasi aikaa Asiakaspalveluumme. Tuliko varauksesta kuitenkin vahvistus? Pyytäisin sinua varaamaan kokonaan uuden ajan Ajanvarauskalenteristamme. Jos ajanvaraus ei onnistu, kerrothan täällä minkälaista herjaa kalenteri antaa. Kiitos.

  • May 2, 2012
Niinamari kirjoitti:
Spotify Premium aktivointilinkin pitäisi nyt löytyä @suomi24.fi -loppuisesta sähköpostiosoitteestasi. Ikävä kyllä en löytänyt varaamaasi aikaa Asiakaspalveluumme. Tuliko varauksesta kuitenkin vahvistus? Pyytäisin sinua varaamaan kokonaan uuden ajan Ajanvarauskalenteristamme. Jos ajanvaraus ei onnistu, kerrothan täällä minkälaista herjaa kalenteri antaa. Kiitos.


Kyllä tuli vahvistus puhelimeeni ja sähköpostiini tuolloin maanantaina. Kukaan vaan ei soittanut ikinä tuolloin ja kun yritin uutta aikaa tälle päivälle varata, herjasi, etten voi varata, kun on vanha varaus olemassa maanantailta ja kun yritin tuon vanhan poistaa ja varata uutta aikaa, niin ei onnistunut poistamaan.

Nyt onnistui uusi aika, mutta vasta huomiselle ja huomisesta en tiedä miten olen tavoitettavissa. Nyt olisin maanantaina ja tänään ollut.

Spotify premium alkoi toimiin, kiitos siitä sinulle, tosin en ymmärrä, miksi sitä aktivointilinkkiä ei saatu lähetettyä aiemmin, vaikka lähetin siitä ja e-mailin ongelmista viestiä Soneralle. E-mail korjattiin ja siitä tulikin vahvistus, mutta spotifyt premiumin aktivointilinkkiä tämä järjen jättiläinen ei saanut aikaiseksi lähettää, tai edes että olisi vastannut siihen kysymykseen mitään.

Viime vuoden laskuista haluaisin tehdä reklamaation ja hakea hyvitystä, mihin voin sen tehdä? Mitään postissa lähettettyä kirjettä mielestäni minun ei kuulu maksaa, jos Sonera on töpeksinyt asioita, eli mitkä ovat maksuttomat vaihtoehdot?

  • May 2, 2012
Pahoittelut, ettei Spotify asiaasi hoidettu aikaisemmin. Hyvä kuitenkin kuulla, että nyt tämä ongelma on pois päiväjärjestyksestä.
Hyvitysasioista voit keskustella huomisella soittoajalla, sillä monesti asiat päästään ratkaisemaan ilman reklamaatiota. Jos kuitenkaan yhteisymmärrykseen ei päästä, voit pyytää asiakasneuvojaa kirjaamaan reklamaation puolestasi. Vaihtoehtoisesti reklamaatio pitäisi tehdä postitse, hyvitysvaatimusten kera.

  • August 1, 2012
Itse sain varmaan 3 kertaa peräkkäin väärät koodit ja lopulta menin tietokoneen kanssa sonerapisteeseen hoitamaan asiaa..