Hei
Yritin aktivoida Spotify Premium asiakasetua omilla sivullani, mutta se ei onnistunut. Sain tällaisen viestin: "Kirjauduit Omille Sivuille tunnuksilla, joilla et voi käyttää palvelua Spotify Premium kytkentä. Kirjaudu uudelleen Omille Sivuille Sonera Tunnuksella, tai luo itsellesi Sonera Tunnus." Yritin yhdistää matkapuhelin- ja laajakaistaliittymäni, mutta en tiedä laajakaistaliittymäni salasanaa. Yritin tilata sitä netin kautta, mutta sekään ei onnistunut. Mistä sen saa?
Sivu 1 / 1
Hei ohmhan !
Lisääthän tänne asetuksiin asiakasnumerosi, niin laitellaan sähköpostin salasana tulemaan viestillä - pääset sitten tekemään Sonera Tunnuksen. :)
http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea ... at%20Sivut
?someid=some5818
Lisääthän tänne asetuksiin asiakasnumerosi, niin laitellaan sähköpostin salasana tulemaan viestillä - pääset sitten tekemään Sonera Tunnuksen. :)
http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea ... at%20Sivut
?someid=some5818
Hei
Nyt pitäisi asiakasnumeron olla päivitetty. Kiitos paljon avusta!
Nyt pitäisi asiakasnumeron olla päivitetty. Kiitos paljon avusta!
Minullakin oli ongelmia spotifyn kytkennän kanssa mutta onnistui lopulta. Missään ei vaan lue onko 6kk etu hyödynnetty. Tekstaria nimittäin jo tuli että muista hyödyntää etu.. Voitteko tarkastaa?
Ripehoo!
Tarkistin tietojasi ja palvelu on kyllä kytkeytynyt päälle ja oikealla kampanjalla. Jos ymmärsin oikein sait tehtyä myös aktivoinninkin?
Tarkistin tietojasi ja palvelu on kyllä kytkeytynyt päälle ja oikealla kampanjalla. Jos ymmärsin oikein sait tehtyä myös aktivoinninkin?
Jep. Hyvin toimii..
Kiitos!
Kiitos!
Moi,
Yritin viikko sitten avata tuon spotify premium edun. Tunnuksia ei ole kuitenkaan vielä kuulunut. Onkohan moinen viive vielä normaali?
Asiakasnumero pitäisi olla tiedoissa.
Yritin viikko sitten avata tuon spotify premium edun. Tunnuksia ei ole kuitenkaan vielä kuulunut. Onkohan moinen viive vielä normaali?
Asiakasnumero pitäisi olla tiedoissa.
Hei
Mahtaakohan se asiakasnumeroni näkyä vieläkää, kun en ole saanut sitä salasanaa?
Mahtaakohan se asiakasnumeroni näkyä vieläkää, kun en ole saanut sitä salasanaa?
Hei!
piukkis: Spotify on nyt kytketty ja sinulle tulee aktivointiviesti ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen.
ohmhan: Asiakastietoihisi ei ole merkitty sähköpostiosoitetta tai puhelinnumeroa, johon voisimme salasanan lähettää. Sinun ei välttämättä tarvitse yhdistää laajakaistaa tai matkapuhelinnumeroa Sonera Tunnuksiin, vaan voit jättää tuon kohdan huomioimatta tunnuksia luodessa. Näin Spotifyn kytkentä onnistuu kyllä. Voin toki lähettää laajakaistan salasanan, jos käyt lisäämässä yhteystietosi Omille Sivuille kohdassa "Asiakkuuteni".
piukkis: Spotify on nyt kytketty ja sinulle tulee aktivointiviesti ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen.
ohmhan: Asiakastietoihisi ei ole merkitty sähköpostiosoitetta tai puhelinnumeroa, johon voisimme salasanan lähettää. Sinun ei välttämättä tarvitse yhdistää laajakaistaa tai matkapuhelinnumeroa Sonera Tunnuksiin, vaan voit jättää tuon kohdan huomioimatta tunnuksia luodessa. Näin Spotifyn kytkentä onnistuu kyllä. Voin toki lähettää laajakaistan salasanan, jos käyt lisäämässä yhteystietosi Omille Sivuille kohdassa "Asiakkuuteni".
Kiitos, toimii.
Olisi vielä hauska tietää, että olinko yrittänyt avata spotify edun oikein vai kestikö tunnuksen avaus vaan näin kauan.
Olisi vielä hauska tietää, että olinko yrittänyt avata spotify edun oikein vai kestikö tunnuksen avaus vaan näin kauan.
Kiitos Johannes avusta, taisin saada edun kytkettyä!
piukkis: Voi olla että järjestelmissä on ollut jotain häikkää, sillä tilaus ei ollut tullut perille lainkaan. Hyvä että nyt homma toimii :)
ohmhan: Hyvä, että sait tunnuksen luotua Spotify-kytkentä ei ole ainakaan vielä tullut perille. Yrititkö kytkeä sitä laajakaista- vai matkapuhelinliittymään?
ohmhan: Hyvä, että sait tunnuksen luotua Spotify-kytkentä ei ole ainakaan vielä tullut perille. Yrititkö kytkeä sitä laajakaista- vai matkapuhelinliittymään?
Hei,
minäkin olen vissiin kämmännyt oman tilaukseni. Omilla sivuilla näkyy, että palvelu olisi kytketty, mutta minulle ei koskaan ole tullut mitään aktivointimaileja, ja nyt en tiedä yhtään millä tunnuksilla pitäisi kirjautua spotifyyn.
Apua.
minäkin olen vissiin kämmännyt oman tilaukseni. Omilla sivuilla näkyy, että palvelu olisi kytketty, mutta minulle ei koskaan ole tullut mitään aktivointimaileja, ja nyt en tiedä yhtään millä tunnuksilla pitäisi kirjautua spotifyyn.
Apua.
Hei tjpc! Laitoin Spotifyn aktivointilinkin mailiisi. Tulihan se perille?
Hei taas,
nyt linkki tuli ja aktivointi onnistui, kunhan ensin kirjautui Sonera omille sivuille ennen kun klikkasi linkkiä. Jos ei ensin kirjautunut omille sivuille, spotify-aktivointisivulla "pyörylät" jäivät vaan pyörimään siinä 1. vaiheessa.
Kiitos!
nyt linkki tuli ja aktivointi onnistui, kunhan ensin kirjautui Sonera omille sivuille ennen kun klikkasi linkkiä. Jos ei ensin kirjautunut omille sivuille, spotify-aktivointisivulla "pyörylät" jäivät vaan pyörimään siinä 1. vaiheessa.
Kiitos!
Yritin aktivoida Spotifyn asiakasetua kolmeen liittymääni:
* Laajakaista
* Liikkuva netti ja
* Matkapuhelinliittymääni
Jäi mielestäni tuo tilaussivu pyörimään itsekseen eikä mitään muuta kuin kiekon pyörintä yli tunnin ajaksi, jolloin kyllästyin ja poistin sivun.
Voitteko varmistaa aktivoinnin perilletulo?
* Laajakaista
* Liikkuva netti ja
* Matkapuhelinliittymääni
Jäi mielestäni tuo tilaussivu pyörimään itsekseen eikä mitään muuta kuin kiekon pyörintä yli tunnin ajaksi, jolloin kyllästyin ja poistin sivun.
Voitteko varmistaa aktivoinnin perilletulo?
Moi erkkipj! Aktivointi ei ole onnistunut, mutta kytkin edun nyt päälle laajakaistaliittymääsi. Sinulle tulee kohta mailia, jossa on tarkemmat ohjeet. Ilmoittele, jos maili ei tule perille.
Hei,
Maili saapui, joten asia kunnossa - kiitos!
Maili saapui, joten asia kunnossa - kiitos!
Hieno homma, mukavaa kevään jatkoa sinne
Hei,
itsellänikin samaa ongelmaa. Laajakaistaliittymän Spotifyedun kytkin päälle, mutta mitään sähköpostia yms ei ole tullut.
itsellänikin samaa ongelmaa. Laajakaistaliittymän Spotifyedun kytkin päälle, mutta mitään sähköpostia yms ei ole tullut.
Hei Pyrkka!
Laitoin linkin tulemaan antamaasi yhteyssähköpostiin(@gmail.com). Tuliko perille?
Laitoin linkin tulemaan antamaasi yhteyssähköpostiin(@gmail.com). Tuliko perille?
Henry kirjoitti: Hei Pyrkka!
Laitoin linkin tulemaan antamaasi yhteyssähköpostiin(@gmail.com). Tuliko perille?
Juu, kiitoksia.
Moro,
Samaa ongelmaa kuin muillakin, eli Spotify tunnuksia ei tule sähköpostiin vaikka "kytke"-nappulaa painaa.
Samaa ongelmaa kuin muillakin, eli Spotify tunnuksia ei tule sähköpostiin vaikka "kytke"-nappulaa painaa.
Hei janne15! Lähetin sinullekin linkin sähköpostiisi. Tulikos se perille?
Moi, minullakin tuo spotifyn kytkeminen on tuottanut hankaluuksia! Olen siis vaihtanut uuteen sonera-liittymään johon kuuluu 6kk spotify etu. Kun olen kytkemässä spotifytä liittymääni ja vahvistamassa tapahtumaa ilmestyy punainen laatikko, jossa lukee "antamaasi käyttäjätunnusta ja sähköpostia ei löytynyt Spotifysta". Spotify Free on ollut kuitenkin käytössä jo kohta vuoden ja useaan kertaan olen kyllä tarkastanut ettei mistään kirjoitusvirheistä ole kysymys! Mitä tulisi tehdä?
Hei stilfinger!
Pahoittelut viivästyneestä vastauksesta. Freen päivittäminen Premiumiksi pitäisi kyllä onnistua normaalisti. Olisikohan nyt niin että sinulla on kuitenkin joku pieni kirjoitusvirhe tai ylimääräinen välilyönti tms noissa tunnuksissa ja palvelu ei sen vuoksi sitä hyväksy. Kytkentää voidaan yrittää kyllä myös täältä asiakaspalvelusta. Tarvitsemme kuitenkin sähköpostiosoitteesi ja Freen käyttäjätunnuksen, jotta voimme palvelun kytkeä. Näitä ei kannata julkisella palstalla ilmoittaa, joten jos sinun on mahdollista olla yhteydessä yksityisviestillä Facebookin tai Twitterin kautta niin saadaan hoidettua asia kuntoon.
Pahoittelut viivästyneestä vastauksesta. Freen päivittäminen Premiumiksi pitäisi kyllä onnistua normaalisti. Olisikohan nyt niin että sinulla on kuitenkin joku pieni kirjoitusvirhe tai ylimääräinen välilyönti tms noissa tunnuksissa ja palvelu ei sen vuoksi sitä hyväksy. Kytkentää voidaan yrittää kyllä myös täältä asiakaspalvelusta. Tarvitsemme kuitenkin sähköpostiosoitteesi ja Freen käyttäjätunnuksen, jotta voimme palvelun kytkeä. Näitä ei kannata julkisella palstalla ilmoittaa, joten jos sinun on mahdollista olla yhteydessä yksityisviestillä Facebookin tai Twitterin kautta niin saadaan hoidettua asia kuntoon.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.