Skip to main content

Spotify Premium asiakasedun aktivoiminen

  • December 11, 2014
  • 25 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Hei

Yritin aktivoida Spotify Premium asiakasetua omilla sivullani, mutta se ei onnistunut. Sain tällaisen viestin: "Kirjauduit Omille Sivuille tunnuksilla, joilla et voi käyttää palvelua Spotify Premium kytkentä. Kirjaudu uudelleen Omille Sivuille Sonera Tunnuksella, tai luo itsellesi Sonera Tunnus." Yritin yhdistää matkapuhelin- ja laajakaistaliittymäni, mutta en tiedä laajakaistaliittymäni salasanaa. Yritin tilata sitä netin kautta, mutta sekään ei onnistunut. Mistä sen saa?

25 kommenttia

  • March 4, 2014
Hei ohmhan !

Lisääthän tänne asetuksiin asiakasnumerosi, niin laitellaan sähköpostin salasana tulemaan viestillä - pääset sitten tekemään Sonera Tunnuksen. :)

http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea ... at%20Sivut
?someid=some5818

  • March 4, 2014
Hei

Nyt pitäisi asiakasnumeron olla päivitetty. Kiitos paljon avusta! :)

  • March 4, 2014
Minullakin oli ongelmia spotifyn kytkennän kanssa mutta onnistui lopulta. Missään ei vaan lue onko 6kk etu hyödynnetty. Tekstaria nimittäin jo tuli että muista hyödyntää etu.. Voitteko tarkastaa?

  • March 7, 2014
Ripehoo!

Tarkistin tietojasi ja palvelu on kyllä kytkeytynyt päälle ja oikealla kampanjalla. Jos ymmärsin oikein sait tehtyä myös aktivoinninkin?

  • March 7, 2014
Jep. Hyvin toimii..

Kiitos!

  • March 11, 2014
Moi,

Yritin viikko sitten avata tuon spotify premium edun. Tunnuksia ei ole kuitenkaan vielä kuulunut. Onkohan moinen viive vielä normaali?

Asiakasnumero pitäisi olla tiedoissa.

  • March 11, 2014
Hei

Mahtaakohan se asiakasnumeroni näkyä vieläkää, kun en ole saanut sitä salasanaa? :)

  • March 12, 2014
Hei!

piukkis: Spotify on nyt kytketty ja sinulle tulee aktivointiviesti ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen.

ohmhan: Asiakastietoihisi ei ole merkitty sähköpostiosoitetta tai puhelinnumeroa, johon voisimme salasanan lähettää. Sinun ei välttämättä tarvitse yhdistää laajakaistaa tai matkapuhelinnumeroa Sonera Tunnuksiin, vaan voit jättää tuon kohdan huomioimatta tunnuksia luodessa. Näin Spotifyn kytkentä onnistuu kyllä. Voin toki lähettää laajakaistan salasanan, jos käyt lisäämässä yhteystietosi Omille Sivuille kohdassa "Asiakkuuteni".

  • March 12, 2014
Kiitos, toimii.

Olisi vielä hauska tietää, että olinko yrittänyt avata spotify edun oikein vai kestikö tunnuksen avaus vaan näin kauan.

  • March 12, 2014
Kiitos Johannes avusta, taisin saada edun kytkettyä!

  • March 12, 2014
piukkis: Voi olla että järjestelmissä on ollut jotain häikkää, sillä tilaus ei ollut tullut perille lainkaan. Hyvä että nyt homma toimii :)

ohmhan: Hyvä, että sait tunnuksen luotua :) Spotify-kytkentä ei ole ainakaan vielä tullut perille. Yrititkö kytkeä sitä laajakaista- vai matkapuhelinliittymään?

  • March 18, 2014
Hei,

minäkin olen vissiin kämmännyt oman tilaukseni. Omilla sivuilla näkyy, että palvelu olisi kytketty, mutta minulle ei koskaan ole tullut mitään aktivointimaileja, ja nyt en tiedä yhtään millä tunnuksilla pitäisi kirjautua spotifyyn.

Apua.

  • March 19, 2014
Hei tjpc! Laitoin Spotifyn aktivointilinkin mailiisi. Tulihan se perille?

  • March 21, 2014
Hei taas,

nyt linkki tuli ja aktivointi onnistui, kunhan ensin kirjautui Sonera omille sivuille ennen kun klikkasi linkkiä. Jos ei ensin kirjautunut omille sivuille, spotify-aktivointisivulla "pyörylät" jäivät vaan pyörimään siinä 1. vaiheessa.

Kiitos!

  • Uusi jäsen
  • March 25, 2014
Yritin aktivoida Spotifyn asiakasetua kolmeen liittymääni:
* Laajakaista
* Liikkuva netti ja
* Matkapuhelinliittymääni

Jäi mielestäni tuo tilaussivu pyörimään itsekseen eikä mitään muuta kuin kiekon pyörintä yli tunnin ajaksi, jolloin kyllästyin ja poistin sivun.

Voitteko varmistaa aktivoinnin perilletulo?

  • March 26, 2014
Moi erkkipj! Aktivointi ei ole onnistunut, mutta kytkin edun nyt päälle laajakaistaliittymääsi. Sinulle tulee kohta mailia, jossa on tarkemmat ohjeet. Ilmoittele, jos maili ei tule perille.

  • Uusi jäsen
  • March 26, 2014
Hei,

Maili saapui, joten asia kunnossa - kiitos!

  • March 26, 2014
Hieno homma, mukavaa kevään jatkoa sinne :)

  • April 1, 2014
Hei,

itsellänikin samaa ongelmaa. Laajakaistaliittymän Spotifyedun kytkin päälle, mutta mitään sähköpostia yms ei ole tullut.

  • April 3, 2014
Hei Pyrkka!

Laitoin linkin tulemaan antamaasi yhteyssähköpostiin(@gmail.com). Tuliko perille?

  • April 3, 2014
Henry kirjoitti:
Hei Pyrkka!

Laitoin linkin tulemaan antamaasi yhteyssähköpostiin(@gmail.com). Tuliko perille?


Juu, kiitoksia.

  • June 13, 2014
Moro,

Samaa ongelmaa kuin muillakin, eli Spotify tunnuksia ei tule sähköpostiin vaikka "kytke"-nappulaa painaa.

  • June 18, 2014
Hei janne15! Lähetin sinullekin linkin sähköpostiisi. Tulikos se perille?

  • August 2, 2014
Moi, minullakin tuo spotifyn kytkeminen on tuottanut hankaluuksia! Olen siis vaihtanut uuteen sonera-liittymään johon kuuluu 6kk spotify etu. Kun olen kytkemässä spotifytä liittymääni ja vahvistamassa tapahtumaa ilmestyy punainen laatikko, jossa lukee "antamaasi käyttäjätunnusta ja sähköpostia ei löytynyt Spotifysta". Spotify Free on ollut kuitenkin käytössä jo kohta vuoden ja useaan kertaan olen kyllä tarkastanut ettei mistään kirjoitusvirheistä ole kysymys! Mitä tulisi tehdä?

  • August 6, 2014
Hei stilfinger!

Pahoittelut viivästyneestä vastauksesta. Freen päivittäminen Premiumiksi pitäisi kyllä onnistua normaalisti. Olisikohan nyt niin että sinulla on kuitenkin joku pieni kirjoitusvirhe tai ylimääräinen välilyönti tms noissa tunnuksissa ja palvelu ei sen vuoksi sitä hyväksy. Kytkentää voidaan yrittää kyllä myös täältä asiakaspalvelusta. Tarvitsemme kuitenkin sähköpostiosoitteesi ja Freen käyttäjätunnuksen, jotta voimme palvelun kytkeä. Näitä ei kannata julkisella palstalla ilmoittaa, joten jos sinun on mahdollista olla yhteydessä yksityisviestillä Facebookin tai Twitterin kautta niin saadaan hoidettua asia kuntoon.