Skip to main content
Terve,

Olen rekisteroinut jo puolitoista vuotta Spotify Premium-palveluun mutta en ole ikinä rekisteroinut sopivan tietokoneen puutteessa. Nyt kun minulla on selläinen, en ole löydänyt Aktivointi-koodin.

Miten voisitte selvittää asiaa?

T:Paul
Hei wotzenknecht!

Löysin tietosi asiakasnumeron perusteella, ja lähetin tuon Spotifyn aktivointilinkin sinulle sähköpostiin.
Kiitos nopeasta vastauksesta, mutta linkistä tulee tämän viestin:

"Hupsista!
Virhe osoitteen avaamisessa. Tarkista saamasi osoite palvelun kytkentään. Jos ongelma ei poistu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme."
wotzenknecht: Lähetin linkin nyt uudelleen.
tuli samaa ongelmaa 😕 mistä se voi tulla?
Näin se näyttää (liitteenä)
Heippa wotzenknecht,

Tein sellaisen toimenpiteen, että poistin tuon Spotifyn nyt, sekä lisäsin sen uudelleen. Sinulle pitäisi pian saapua sähköpostiin uusi aktivointilinkki, kokeiletko sillä uudemman kerran. 🙂
Kiitoksia Mariela! Nyt toimii hyvin 🙂

Vastaa