Skip to main content

Spotify Premium lakkasi toimimasta

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Hei!
Miksi spotify premium lakkasi tänään toimimasta (siis nimenomaan Premium vaihtui normaaliksi ilmaisversioksi) vaikka se tuli 24 kuukaudeksi kaupanpäälle kun viime syksynä otin lumia 900:n kytkynä uuteen liittymään. Missä siis vika?

5 kommenttia

  • April 8, 2013
Hei Lucy91!

Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa tuon Spotifyn tilanteen. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.

  • April 8, 2013
Oon laittanut sen moneen kertaan siihen asiakasnumero kohtaan mutta silti kun menen katsomaan uudestaan asetukset-välilehteä niin sitä ei oo siinä. En tiiä onko se asiakasnumero nyt tallentunu vai ei, mutta ainakin oon sen siihen laittanut jo useamman kerran.

  • April 9, 2013
Lucy91: Asiakasnumerosi ei ole vieläkään päivittynyt. Olethan muistanut painaa "Lähetä" -nappia sitten kun olet kirjannut asiakasnumeron?

Meihin voi olla yhteydessä myös Omien Sivujen liittymänhallinnassa olevan chat palvelun kautta (http://www.sonera.fi/omatsivut) . Sisääkirjauksen jälkeen chat löytyy liittymänhallinnasta. Sitäkin kautta tätä asiaa voidaan kyllä selvitellä.

  • April 9, 2013
No nyt se asiakasnumero suostu siihen kenttään jäämään, se ei hyväksyny välilyöntejä ja kun sen suoraan laskusta kopioin välilyöntien kera niin en hoksannut niitä sieltä välistä poistaa. Mutta jos nyt pääsette asiaa tarkemmin tutkimaan! :)

  • April 9, 2013
Lucy91: Spotify Premium on nyt kytketty liittymällesi, ja saat siihen liittyen vielä sähköpostia Spotifyltä. Spotify Premium on liittymälläsi maksuttomana 31.3.2015 saakka. Hauskoja hetkiä Spotifyn parissa :)