Skip to main content
Tarkistakaahan laskunne onnenpekat. Tarjoukseen piti kuulua ilmaisena 3kk Spotify Premium, jonka tunnuksia ei ensin kuulunut, no ne tuli lopulta, mutta ensimmäisellä laskulla Spotifysta on muistettu laskuttaa. Ja taas korjaillaan laskua. Aika yllättävän vaikeaa on operaattorilla perusasioiden hoitaminen. Thank god tässä asiakassuhteessa ei olla monimutkaisempien asioiden kanssa tekemisissä.

Ilmaisen Discovery paketin kyselyyn ei ole vastausta tullut pariin viikkoon. Olisi ehkä kohtuullista jos mainokset ja toimitukset olisi synkassa. Tiedän, vaadin liikoja. Onhan kyseessä operaattori.

Ai miksikö en soita asiakaspalveluun? Kun businessmalli on se, että yhä huonommalla palvelulla (lue pitemmillä maksullisilla odotusajoilla) tekee yhä suurempaa tulosta, kannattaa asiakkaan olla se viisaampi osapuoli ja omalta osaltaann äänestää mallia vastaan.

Ammattiylpeys. Sitä sanaa kannattaa miettiä, minuutti, ehkä parikin.
Ei vielä vastauksia. Ole sinä ensimmäinen ja vastaa, kysy tai kommentoi!

Vastaa