Hei,
Vaihdoin liittymäni reilu kuukausi sitten toiselta operaattorilta Soneran Sopiva liittymään, josta oli tuolloin tarjouspaketti 29,90e/kk mihin kuului 1000min puheluita, 1000kpl tekstareita, 4G netti sekä spotify premium palvelu.
Spotifyn asentamisen kanssa oli suuria ongelmia, jonka vuoksi jouduin useaan otteeseen olemaan asiakaspalveluunne yhteydessä. Lopulta se onnistui ja ajattelin kaiken olevan nyt hyvin, kunnes laskuni saapui viimekuulta ja huomasin, että spotifysta oli laskutettu vajaa 10e.
Minulle aivan selvästi luvattiin tämän palvelun sisältyvän vuodeksi kuukausihintaan. Tarkistaisitteko asian ja mahdollisesti poistaisitte palvelun ja mitätöisitte sen summan laskusta mikäli minulle on myyty nyt tuote aivan tietämättäni.
Laskun numero oli 113 2835 8481. En viitsi enää soittaa, sillä minulle luvattiin Kaivokadun Sonera pisteessä, että asiakaspalveluun soittaminen on normaalipuhelun hintaista. Nämä puhelut kuitenkin näkyivät palvelunumeroiden erittelyissä, eivätkä kovin normaalihintaisilta minun silmääni vaikuttaneet.
Kiitos avusta!
Spotify Premium Sopiva-liittymässä
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.