Skip to main content
Hei!

Otin tällä viikolla käyttööni Sonera Sopiva liittymän. Liittymän mukana luvattiin Spotify Premium lisenssi veloituksessa 6 kk ajaksi.

Ilmoitin tilauksen yhteydessä aikaisemman Spotify käyttäjätunnukseni, jonka ilmeisesti pitäisi nyt muuttua Premium tunnukseksi.

Tällä hetkellä kuitenkin Spotify näyttää edelleen, että minulla on vain Free lisenssi. Miten saan Premium version käyttööni? Kuinka pitkä viive lisenssin päivittymisessä on? Vaaditaanko minulta vielä jotain toimenpiteitä vai riittääkö, että ilmoitin tilauksen yhteydessä Spotify tunnukseni?

Jos en halua jatkaa Spotifyn käyttöä maksuttoman 6kk jakson jälkeen, missä vaiheessa minun tulee viimeistään perua tilaus? Jos perun tilauksen jo nyt, päättyykö oikeus Premium jäsenyyteen heti vai vasta 6kk päästä, jolloin ilmainen jakso päättyy?
Sinulle pitäisi tulla Soneralta vahvistus sähköpostiin, jossa on linkki vahvistamiseen Spotify. Onko sinulle tullut vahvistus viesti liittymästäsi ja siihen kuuluvista palveluista`?
olkitu kirjoitti:
Sinulle pitäisi tulla Soneralta vahvistus sähköpostiin, jossa on linkki vahvistamiseen Spotify. Onko sinulle tullut vahvistus viesti liittymästäsi ja siihen kuuluvista palveluista`?


Olen saanut tilauksen jälkeen sähköpostiini 50e Samsung etukoodin ja "Yhteenveto tilauksestasi" viestin. Tässäkin viestissä on mainittu Spotifyn ilmainen 6kk jakso ja myös ilmoittamani käyttäjätunnus Spotify palveluun. Tässä viestissä ei ole kuitenkaan mitään vahvistuslinkkiä Premium lisenssin käyttöönottoon. En ole saanut myöskään erikseen Spotifyta koskevaa viestiä. Tarkistin myös roskapostikansion.

Pitäisikö minun vielä saada erillinen viesti lähiaikoina?
Swedgin kirjoitti:
[quote="olkitu":3g6j9obp]Sinulle pitäisi tulla Soneralta vahvistus sähköpostiin, jossa on linkki vahvistamiseen Spotify. Onko sinulle tullut vahvistus viesti liittymästäsi ja siihen kuuluvista palveluista`?


Olen saanut tilauksen jälkeen sähköpostiini 50e Samsung etukoodin ja "Yhteenveto tilauksestasi" viestin. Tässäkin viestissä on mainittu Spotifyn ilmainen 6kk jakso ja myös ilmoittamani käyttäjätunnus Spotify palveluun. Tässä viestissä ei ole kuitenkaan mitään vahvistuslinkkiä Premium lisenssin käyttöönottoon. En ole saanut myöskään erikseen Spotifyta koskevaa viestiä. Tarkistin myös roskapostikansion.

Pitäisikö minun vielä saada erillinen viesti lähiaikoina?[/quote:3g6j9obp]

Kuitenkin olet saanut siis SIM kortin ja muut palvelut käyttöön? Oletko saanut käyttäjätunnuksen https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/ Omille sivuille? Sieltä voit hallita liittymääsi.
olkitu kirjoitti:
[quote="Swedgin":3j5n25by][quote="olkitu":3j5n25by]Sinulle pitäisi tulla Soneralta vahvistus sähköpostiin, jossa on linkki vahvistamiseen Spotify. Onko sinulle tullut vahvistus viesti liittymästäsi ja siihen kuuluvista palveluista`?


Olen saanut tilauksen jälkeen sähköpostiini 50e Samsung etukoodin ja "Yhteenveto tilauksestasi" viestin. Tässäkin viestissä on mainittu Spotifyn ilmainen 6kk jakso ja myös ilmoittamani käyttäjätunnus Spotify palveluun. Tässä viestissä ei ole kuitenkaan mitään vahvistuslinkkiä Premium lisenssin käyttöönottoon. En ole saanut myöskään erikseen Spotifyta koskevaa viestiä. Tarkistin myös roskapostikansion.

Pitäisikö minun vielä saada erillinen viesti lähiaikoina?[/quote:3j5n25by]

Kuitenkin olet saanut siis SIM kortin ja muut palvelut käyttöön? Oletko saanut käyttäjätunnuksen https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/ Omille sivuille? Sieltä voit hallita liittymääsi.[/quote:3j5n25by]

Kaikki toimii OK. Vaihdoin liittymän TeleFinlandilta, joten korttiakaan ei tarvinnyt vaihtaa ja liittymä lähti vaihtui Soneralle jo samana päivänä. Myös Omat sivut toimivat ja näen siellä kyseisen liittymän.

Jos siirryn Omilta sivuilta liittymän palveluihin ja yritän kytkeä Spotify Premiumin, saan ilmoituksen "Sinulla on jo maksullinen Spotify-tuote käytössäsi. Peruuta se ennen uuden kytkemistä." Tämä ilmeisesti johtuu siitä, että ilmoitin tilauksen yhteydessä samat tiedot.

Kuitenkaan en saa Premium ominaisuuksia käyttööni ja Spotfy näyttää, että lisenssi on Free versio.
Hei Swedgin!

Tilauksesi ja tunnukset löytyivät, mutta jostain syystä tilaus on keskeneräinen ja tästä syystä se ei vielä toimi Premiumina. Laitoin kyselyä eteenpäin jotta palvelu saadaan sinulle voimaan. Palaan asiaan heti kun saan asiasta lisätietoa.
Hei Swedgin!

Sain juuri viestin, että tunnukset pitäisivät toimia Premiumina muutaman päivän sisällä, viimeistään ensi viikon alussa!

Vastaa