Skip to main content

Spotify Premiumin irtisanominen

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Minulle tuli viesti, että Spotifyn 6kk kokeilujakso on päättymässä ja että sen voi katkaista Omat sivut osiossa. Siispä tein niin, mutta Omat sivut vain ilmoittaa: "Käsittelemme tilaustasi. Uuden tilauksen tai muutoksen tekeminen ei ole mahdollista tilauksen käsittelyn aikana. Saat vahvistuksen tekstiviestillä tai sähköpostilla, kun tilauksesi on käsitelty." Olen käynyt yrittämässä useasti parin viikon aikana, mutta ei toimi eikä ole tullut ilmoitusta palvelun katkaisemisesta! Lisäksi olen Soneran kanssa sopinut, että lopetetaan koko laajakaista 20.8.2014 ja silloin oli myös puhetta että Spotify loppuu samalla automaattisesti. Miksi tämä on teidän kanssanne aina näin vaikeaa?!

2 kommenttia

  • August 15, 2014
Voisiko joku Soneran edustaja vastata viestiini ja hoitaa Spotifyn katkaisun??

  • August 20, 2014
Hei Yamaha50!

Asia on hoidettu ja kunnossa: aiemmin sovitun mukaan liittymä ja Spotify ovat päättyneet.

Tekstiviesti päättyvästä tarjouksesta lähtee automaattisesti kaikille joilla on palvelu vielä sillä hetkellä aktiivisena. Sinun tapauksessasi se viesti on ollut hieman turha, sillä asia oli sovittu jo aiemmin. Omien sivujen kautta saamasi herja johtui siitä, että irtisanominen oli jo tilauksessa, eikä sitä pystynyt tilaamaan uudelleen.

Ymmärrän hämmennyksen, kaikki on nyt kuten pitikin. Mukavaa syksyn odotusta sinulle!