Minulle tuli viesti, että Spotifyn 6kk kokeilujakso on päättymässä ja että sen voi katkaista Omat sivut osiossa. Siispä tein niin, mutta Omat sivut vain ilmoittaa: "Käsittelemme tilaustasi. Uuden tilauksen tai muutoksen tekeminen ei ole mahdollista tilauksen käsittelyn aikana. Saat vahvistuksen tekstiviestillä tai sähköpostilla, kun tilauksesi on käsitelty." Olen käynyt yrittämässä useasti parin viikon aikana, mutta ei toimi eikä ole tullut ilmoitusta palvelun katkaisemisesta! Lisäksi olen Soneran kanssa sopinut, että lopetetaan koko laajakaista 20.8.2014 ja silloin oli myös puhetta että Spotify loppuu samalla automaattisesti. Miksi tämä on teidän kanssanne aina näin vaikeaa?!
Sivu 1 / 1
Voisiko joku Soneran edustaja vastata viestiini ja hoitaa Spotifyn katkaisun??
Hei Yamaha50!
Asia on hoidettu ja kunnossa: aiemmin sovitun mukaan liittymä ja Spotify ovat päättyneet.
Tekstiviesti päättyvästä tarjouksesta lähtee automaattisesti kaikille joilla on palvelu vielä sillä hetkellä aktiivisena. Sinun tapauksessasi se viesti on ollut hieman turha, sillä asia oli sovittu jo aiemmin. Omien sivujen kautta saamasi herja johtui siitä, että irtisanominen oli jo tilauksessa, eikä sitä pystynyt tilaamaan uudelleen.
Ymmärrän hämmennyksen, kaikki on nyt kuten pitikin. Mukavaa syksyn odotusta sinulle!
Asia on hoidettu ja kunnossa: aiemmin sovitun mukaan liittymä ja Spotify ovat päättyneet.
Tekstiviesti päättyvästä tarjouksesta lähtee automaattisesti kaikille joilla on palvelu vielä sillä hetkellä aktiivisena. Sinun tapauksessasi se viesti on ollut hieman turha, sillä asia oli sovittu jo aiemmin. Omien sivujen kautta saamasi herja johtui siitä, että irtisanominen oli jo tilauksessa, eikä sitä pystynyt tilaamaan uudelleen.
Ymmärrän hämmennyksen, kaikki on nyt kuten pitikin. Mukavaa syksyn odotusta sinulle!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.