Skip to main content
Liittymässäni luvattiin ilmainen spotify premium puoleksi vuodeksi. Liittymän tilauksen yhteydessä minua pyydettiin tekemään spotify käyttäjätunnus. Sitten sähköpostiini tuli että käy kytkemässä etusi, mutta jostain syystä se väitti kun laitoin tietoni siihen että minulla on jo käytössä maksullinen spotify. Eikä edes ole. Miten saan sen käyttööni?
Hei santtumaaria!

Tarkistin laajakaistaliittymäsi tilanteen ja siellä se Spotify näkyi olevan kytkettynä. Jos sinulla ei nyt ole tiedossa käyttäjätunnusta tai salasanaa, voit resetoida tunnuksen tästä linkistä: https://www.spotify.com/fi/password-reset/ . Kun tiedät vain sähköpostiosoitteen joka tunnukseen on liitetty niin saat tunnukset tuota kautta selvitettyä.
Hei!

Otin eilen käyttöön oman Spotify -etuni. Kauankohan kestää ennen kuin saan vahvistuksen palvelun käyttöönotosta? Asialla ei välttämättä hengenhätää ole mutta mietin vain että onkohan kyseisen tilauksen käsittelyssä jotain ongelmaa kun ei näissä yleensä näin kauaa kestä? 🙂
Hei Jantsa_ ! Spotifylla on ollut nyt melko paljon tilauksia tarjouksestamme johtuen joten hieman pidempi aika on saattanut kulua ennen kuin tilaus on aktivoitunut. Sinun kohdallasti palvelu on nyt päällä ja olet varmasti saanutkin meiltä aktivointilinkin sähköpostiisi.
Hei,

minulla on sama ongelma. Taisin jo vajaa parisen viikkoa sitten tilata ilmaisen premiumin, mutta
en ole saanut mailiini mitään vahvistusta.
Hei tomi1982!

Liittymälläsi ei näy voimassaolevaa Spotify palvelua, joten tilauksesi ei todennäköisesti ole onnistunut. Kokeilepa tilata palvelu uudestaan osoitteesta http://www.sonera.fi/spotifyetu . Kun tilaus on onnistunut, tulee siitä kyllä vahvistus sähköpostiisi.
Hei! Minulla on ollut liittymän mukana tullut etu Spotify 3kk ilmaiseksi, tuo aika meni umpeen Tammikuun lopussa. Nyt haluaisin kytkeä käyttöön puolen vuoden edun, kun klikkasin "Kytke käyttöön" näkyi sivulla, että olisi kytkettynä. Laskutiedoissani kuitenkin näyttäisi siltä, että joutuisin maksamaan edelleen palvelusta.. Tämän tein siis jo alkuviikosta, ajattelin että mahdollisesti näkyy viiveellä, mutta ei ole muuttunut vieläkään. Mites tämä oikein toimii? 🙂
Hei JossuW!

Katoin liittymän tietoja ja korjasin sen nyt kuntoon. Eli sinulla on kytkettynä premium ja seuraavat 6kk ilman kuluja.

Vastaa