Hei,
Mikähän mahtaa olla ongelmana kun olen ladannut uuteen Nokia Lumia 520-puhelimeeni soittolistani käytettäväksi offline-tilassa, niin yhtäkkiä Spotify tai Sonera onkin hävittänyt aiemmin lataamani listan ja listaa pitääkin kuunnella online-tilassa netti päällä vaikka onkin rajaton Saunalahden netti? Todella ärsyttävää. Spotifyssä pöytäkoneella ei pysty synkata soittolistaa puhelimen kanssa kun hyväksyy vaan Iphonet ja Androidit. Korjausta tilanteeseen? Jos tämä Sonerasta johtuu että minulla on Saunalahti niin lopetan Soneran kautta Spotifyn tilaamisen ja jatkan tilausta heidän itsensä kautta. Kiitos.
Sivu 1 / 1
Hei kundi88,
Soittolistaongelma ei johdu siitä että palvelu on tilattu meidän kautta. Käytännössähän maksat palvelusta meille jonka me suoritamme Spotifylle sinun puolestasi (moni ei omista luottokorttia tai paypal-tiliä miten voisi palvelusta maksaa joten meidän kautta palvelun saa norm. laskulle). Applikaatioiden ja ohjelmien toiminnallisuudesta vastaa suoraan Spotify.
Oletko kokeillut poistaa Spotifyä puhelimestasi ja asentaa sitä uudestaan? Jos tästä ei ole apua, kannattaa palvelua kokeilla vaikka toisessa puhelimessa tai tutkia mahdollisia ratkaisuja Spotifyn tukisivuston kautta
Soittolistaongelma ei johdu siitä että palvelu on tilattu meidän kautta. Käytännössähän maksat palvelusta meille jonka me suoritamme Spotifylle sinun puolestasi (moni ei omista luottokorttia tai paypal-tiliä miten voisi palvelusta maksaa joten meidän kautta palvelun saa norm. laskulle). Applikaatioiden ja ohjelmien toiminnallisuudesta vastaa suoraan Spotify.
Oletko kokeillut poistaa Spotifyä puhelimestasi ja asentaa sitä uudestaan? Jos tästä ei ole apua, kannattaa palvelua kokeilla vaikka toisessa puhelimessa tai tutkia mahdollisia ratkaisuja Spotifyn tukisivuston kautta
Antti- kirjoitti: Hei kundi88,
Soittolistaongelma ei johdu siitä että palvelu on tilattu meidän kautta. Käytännössähän maksat palvelusta meille jonka me suoritamme Spotifylle sinun puolestasi (moni ei omista luottokorttia tai paypal-tiliä miten voisi palvelusta maksaa joten meidän kautta palvelun saa norm. laskulle). Applikaatioiden ja ohjelmien toiminnallisuudesta vastaa suoraan Spotify.
Oletko kokeillut poistaa Spotifyä puhelimestasi ja asentaa sitä uudestaan? Jos tästä ei ole apua, kannattaa palvelua kokeilla vaikka toisessa puhelimessa tai tutkia mahdollisia ratkaisuja Spotifyn tukisivuston kautta
Hei, en ole kokeillut poistaa/asentaa uudestaan, mutta nyt on soittolistat pysyneet myös offline-tilassa kuunneltavina joten tarkkailen tilannetta josko ongelma ratkaistu. Kiitos vastauksesta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.