Skip to main content
Sain Soneralta sähköpostin otsikolla "Ota asiakasetu käyttöön!". Kun yritin mennä annettuun osoitteeseen tekemään kuten kehotettiin, tuli kirjautumisen jälkeen ilmoitus "Kirjauduit Omille Sivuille tunnuksilla, joilla et voi käyttää palvelua Spotify Premium kytkentä. Kirjaudu uudelleen Omille Sivuille Sonera Tunnuksella, tai luo itsellesi Sonera Tunnus."

Missä vika? Pitäisikö olla matkapuhelinasiakkaan tunnukset? Alla mainospostin tärkeimmät kohdat:
Enemmän musiikkia elämään!

Soneran asiakkaana saat nyt Spotify Premiumin puoleksi vuodeksi käyttöösi.

---

Ajalla 12.2.-31.3.2014 tarjotaan Spotify Premium -palvelu kaupan päälle 6 kk ajaksi palvelun kytkennästä. Kytkentä voidaan tehdä Sonera Sopiva-, Yhdessä-, Liikkuva Netti- tai Kodin Netti -liittymään. Tarjous ei koske asiakkaita, joilla on jo liittymällään käytössä Spotify Premium, eikä Premium-tunnuksia, jotka on hankittu suoraan Spotifyn kautta. Palvelun normaali hinta 9,95 €/kk. Etu asiakkaalle 6 kk aikana 59,70 €. Ilmaisjakson jälkeen palvelu jatkuu automaattisesti voimassaolevan hinnaston mukaisella hinnalla.
Hei Pastorisilli!

Joo, itsellä jäi samaan kohtaan lataamaan, ja pääsin siitä eteenpäin palaamalla lisäpalvelut-valikkoon ja menemällä uudestaan. Jos ongelmia tulee vielä, niin voin tehdä kytkennän täältä manuaalisesti:)
Hei!

Minulla on sellainen ongelma Spotify tarjouksen kanssa, että omilla sivuilla näkyy, että se on minulla käytössä, mutta en ole saanut sähköpostiin aktivointilinkkiä.
Moi hhhermanni! Laitoin aktivointilinkin uudestaan sähköpostitse. Tulihan maili perille?
Hmm, aivan sama ongelma tuon vielä 4.11 asti voimassa olevan spotify-tarjouksen kanssa.

"Kytkentä ei onnistunut. Yritä myöhemmin uudelleen"

Eli mikäs nyt mättää!!

ps. Huoh. Miten ihmeessä omien sivujen kautta ei minkään tilauksen aktivointi ei koskaan voi mennä laakista putkeen. Todella turhauttavaa palvelua.
teija66: Eli ongelma on, että et saa Spotify Premiumia lainkaan kytkettyä Omilta Sivuilta, ymmärsinkö oikein? Kirjauduithan Sonera Tunnuksilla, eli ensimmäinen kirjautuminen verkkopankkitunnareilla?
Yksi mitä voisi myös kokeilla, on selaimen vaihto. Eli vaikka Fire Foxilla, jos käytössä on IE.
Tarjouksen kytkentä onnistuu kyllä Asiakaspalvelun kautta, jollei tuosta Omilta Sivuilta millään onnistu.
Käytätkö Facebookkia? Meille voi Soneran Facebookissa heittää vaikka privaviestiä, niin saadaan homma kuntoon!

Vastaa