Skip to main content
Terve.

Alkoi lasku pyöriä Spotifystä tarjousajan jälkeen.
Premium tunnukset olis ihan kivat.

Kiitos :)

Arde
Hei Arde76!

Etkö ole saanut Premium tunnuksia lainkaan? Lisäätkö asiakasnumerosi tuonne käyttäjätietojen profiiliin niin katsotaan mikä on homman nimi. Niin ja huikkaa tänne kun olet numeron lisännyt niin tiedetään lähteä selvittämään asiaa.
Nyt on lisätty as#.

Arde
Hei Arde76!

Laitoin hetki sitten sähköpostiisi linkin jonka kautta pääset aktivoimaan Spotify tunnuksen. Näyttikin siltä ettet ollut ottanut palvelua vielä käyttöön. Voit vähentää viimeisimmältä laskulta Spotifysta veloitetun osuuden ja laitoin palvelun sinulle nyt puoleksi vuodeksi maksutta tästä eteenpäin.

Jatkossa jos vastaavaa ilmaantuu ettet saa palvelua käyttöösi, suosittelen että olet hieman aiemmin yhteydessä kuin puolen vuoden päästä 😉
Terve Merja.

Sehän tässä se ongelma onkin, kun tuo linkin sisältävä viesti ei tule perille.

Arde
Selvitetäänpä että miksi ei. Yhteystiedoissasi on Soneran inet.fi -sähköposti. Odotteletko viestiä nyt siihen vai johonkin muuhun osoitteeseen? :)

Jos käytät jotain toista osoitetta, niin päivitä se Omilla sivuilla yhteystietoihisi ja kuittaa meille kun vaihto on tehty.

Lähetetään sitten se linkki uudelleen ja oikeaan osoitteeseen.
Terve Marjaana

Ilmoitukset tähän viestiketjuun tulleista vastauksista kyllä tulevat perille inet.fi-osoitteeseen.
Eli se tili käytössä.

Arde
Arde76: Juuri tuohon samaiseen osoitteeseen lähetin aiemman linkkiviestin. Outoa jos se ei tule perille ja jos viestiä ei löydy edes roskaposteista. Noh, hätä ei ole tämän näköinen. Laitoin tulemaan aktivointilinkin sinulle tekstiviestinä -57 loppuiseen numeroon. Toivottavasti saat sen sitä kautta vaikka lähetettyä koneellesi tai kopioitua muuten jotta saat palvelun aktivoitua.
Tunnusten päivitys onnistui.

Kiitos :)

Arde

Vastaa