Spotify-tunnukset eivät toimi

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei,

Tilasin eilen kojultanne Spotify Premiumin liittymääni. Minulla oli jo valmiiksi puhelimessani Spoify-applikaatio ja nyt, kun yritän kirjautua palveluun saamillani tunnuksilla, Spotify ilmoittaa että olen antanut väärät tunnukset. Kirjoitin tunnarit monta kertaa, joten oikeinkirjoitusvirheestä ei ole kysymys. Osaatteko sanoa, mistä ongelma johtuu?

Elina

3 kommenttia

Hei Elina,

Voisit kokeilla salasanan resetointia: https://www.spotify.com/us/password-reset/

Ja lisää vielä liittymänumerosi (ilman ensimmäistä nollaa, siis muodossa 401234567) Palstan profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero, ei näy sieltä muille käyttäjille), niin voin tarkistaa, että Spotify Premium tilaus on varmasti voimassa.
Hei,

Yritin muuttaa salasanaani, mutta palvelu ei jostain syystä hyväksy uutta salasanaa, vaan käskee palaamaan linkin kautta uudelleen salasananvaihtosivulle (vaikka salasanassani on kaikki vaatimukset kunnossa). Voisitko tarkistaa, onko tilaukseni ok?

Elina
ElinaKnutsson! Tilauksesi Spotifyn osalta, meidän puolelta näyttää olevan kunnossa.

Mikäli olet unohtanut Spotifyn käyttäjätunnuksen voit hakea uuden oheisen linkin kautta:

https://www.spotify.com/fi/login/?forwa ... erview/?hl

Mikäli salasanasi on kateissa voit hakea uuden salasanan oheisen linkin kautta:

https://www.spotify.com/fi/password-reset/

Kirjoita Reset password-kenttään oma sähköpostiosoitteesi joka tunnukseen on rekisteröintivaiheessa liitetty ja paina send. Voit vaihtaa salasanan sähköpostiosoitteeseen tulevasta linkistä.

Vastaa