Skip to main content
Moi,

kyseinen viesti lienee muillekkin tuttu:

Hyvä asiakkaamme,

Kiitos tilauksestasi. Sonera Spotify tilisi on muutettu Sonera Spotify Unlimited käyttäjätunnukselle XXXX. Lisenssi koodi, jonka tarvitset aktivoidaksesi palvelun lähetetään sinulle erillisessä sähköpostiviestissä 24 tunnin kuluessa.

Palveluun sovelletaan Soneran palveluiden yleisiä toimitusehtoja kuluttaja- tai yritysasiakkaille. Lisätietoa osoitteessa http://www.sonera.fi/toimitusehdot.

Asiakaspalvelumme palvelee numerossa 0200 17000 arkisin klo 8-20 ja arkilauantaisin 9-16.30.
Lisätietoja saat myös internetosoitteesta http://www.sonera.fi/spotify.


Ystävällisin terveisin

TeliaSonera Finland Oy
Sonera Asiakaspalvelu


Eipä ole mitään kuulunu. Asiakaspalveluun on oltu useammin yhteydessä, mutta neuvoksi on aina tarjotttu salasanan resetoimista, joka ei tietenkään auta, kun tunnuksille ei ole aktivoitu unlimitediä alkuunkaan. MIKSI ASIA ON NIIN VAIKEA SAADA TOIMIMAAN?

Tällä hetkellä ilmoitettu 24h on venähtänyt yli 74 tunniksi. Lisäksi olen kykenemätön muuttamaan Soneran omilta sivuiltani mitää asetuksi "liittymät ja palvelut"-osiosta, koska siellä lukee värikkäällä pohjalla hienosti:

Hyvä asiakkaamme,

Tilauksesi käsittely on kesken. Et voi tänä aikana tehdä muutoksia kaikkiin asetuksiisi, etkä tilata tiettyjä uusia palveluita ennen kuin edellinen muutos tai tilaus on valmis.


En tiedä pitäisikö jo itkeä vai nauraa. Eihän tämä kuoleman vakava asia ole, mutta täydellinen epäammattimainen palvelun toimivuus vain rasittaa. Varsinkin kun Spotify-palvelulle olisi sen luvatussa unlimited muodossa henkilökohtaisesti runsaasti käyttöä!
Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin sen perusteella tarkistaa onko Spotify-palvelua tilattu liittymällesi. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille.

Toinen vaihtoeho on että hoidat asian suoraan Asiakaspalvelun kanssa, joko puhelimella 0200 17000 (mpm/pvm) tai palvelupyyntölomakkeella.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin sen perusteella tarkistaa onko Spotify-palvelua tilattu liittymällesi.


Lisätty on.
Hei,
tietojemme mukaan tunnukset ovat lähteneet kahteen eri sähköpostiosoitteeseen 24.9. Samana päivänä asiasta on oltu teihin yhteydessä. Neuvoisin, että olet vielä yhteydessä asiakaspalveluumme 0200-17000 (mpm/pvm), että saamme asian korjattua mikäli tunnukset eivät olekaan toimittuneet.

T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa