Otsikko kiteyttää asian. Tunnuksia aina luvataan mutta mitään ei tapahdu.
Seuraava puhelu meneekin kuluttaja-asiamiehelle. Profiilissa löytyy asiakasnumero. Laittakaa nyt ihmeessä asia pian kuntoon...
Ja älkää viitsikö poistaa tätä keskustelunavausta kuten edelliselle kävi. Sensurointi on hyvin ikävää asiakaspalvelua!
Sivu 1 / 1
Emme ole sensuroineet tai poistaneet viestiäsi vaan siirtänyt sen omalle Spotify keskustelualueelle jonne myös tämä ohjataan.
Aikaisempaan viestiisi on vastattu ja se löytyy kyseiseltä keskustelualueelta, mutta tässä vielä lyhyesti sama asia.
Spotify Premium tunnukset on lähetetty sinulle @jippii.fi loppuiseen sähköpostiosoitteeseen johon olet saanut käyttäjätunnuksen ja linkin salasanan vaihtoon osoitteesta: https://www.spotify.com/int/password-reset/. Kyseessä on Spotifyn palvelu ja se lähettää englanninkielisen ohjeen salasanan vaihtoa varten sähköpostiisi, mutta ei vielä vaihda salasanaa. Näin saat selville käyttäjätunnuksen ja voit tarvittaessa tilata sille uuden salasanan viestissä olevan linkin kautta.
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Aikaisempaan viestiisi on vastattu ja se löytyy kyseiseltä keskustelualueelta, mutta tässä vielä lyhyesti sama asia.
Spotify Premium tunnukset on lähetetty sinulle @jippii.fi loppuiseen sähköpostiosoitteeseen johon olet saanut käyttäjätunnuksen ja linkin salasanan vaihtoon osoitteesta: https://www.spotify.com/int/password-reset/. Kyseessä on Spotifyn palvelu ja se lähettää englanninkielisen ohjeen salasanan vaihtoa varten sähköpostiisi, mutta ei vielä vaihda salasanaa. Näin saat selville käyttäjätunnuksen ja voit tarvittaessa tilata sille uuden salasanan viestissä olevan linkin kautta.
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Hei, ja kiitos vastauksesta. Ja pahoittelen epäilyksiä sensuroinnista!
Olen tosiaan saanut viesti ja ohjeet salasanan vaihtoa varten e-mailiin. Käyttäjätunnus tässä viestissä oli vanha spotify free käyttäjänimeni. En ymmärrä miksi. Noh kuitenkin salasanan vaihdoin ja palvelu on edelleen sama vanha spotify free (tietokoneella käytettäessä). Premiumista ei tietoakaan. Tämänkin asian olen selvittäny puhelimiste asiakaspalveluun ja asiaa on alettu selvittelemään ja vastaus on luvattu. Sitä kuitenkaan ei ole kuulunut. Toimiiko premium sitten ainoastaan kotiTV:llä? Sitä en ole huomannut testata.
Miten asiassa pitäisi edetä?
Olen tosiaan saanut viesti ja ohjeet salasanan vaihtoa varten e-mailiin. Käyttäjätunnus tässä viestissä oli vanha spotify free käyttäjänimeni. En ymmärrä miksi. Noh kuitenkin salasanan vaihdoin ja palvelu on edelleen sama vanha spotify free (tietokoneella käytettäessä). Premiumista ei tietoakaan. Tämänkin asian olen selvittäny puhelimiste asiakaspalveluun ja asiaa on alettu selvittelemään ja vastaus on luvattu. Sitä kuitenkaan ei ole kuulunut. Toimiiko premium sitten ainoastaan kotiTV:llä? Sitä en ole huomannut testata.
Miten asiassa pitäisi edetä?
Mulle ainakin tuli uudet tunnukset maksullista spotifyy varten. muistaakseni ite kyllä sain suoraan mailiin uuden käyttäjänimen ja salasanan.
Ja toimii tietsikal, puhelimes ja joskus jopa koti-tv:ssäki noi tunnukset
Ja toimii tietsikal, puhelimes ja joskus jopa koti-tv:ssäki noi tunnukset
Sähköpostiin tuli viesti että saan spotify tunnukset 24 tunnin kuluttua. Missähän ne mahtaa viipyä, aikaa kulunut pian 72 tuntia????????
SPI: Kannattaa kokeilla myös Spotifyn lataamista ja uudelleen asentamista. Käytössäsi saattaa olla vanha versio jonka päivittyminen premiumiksi ei jostain syystä välttämättä onnistu. Uusimman asennuspaketin löydät aina Spotifyn sivulta. Kun olet ladannut ja asentanut Spotifyn uudelleen kokeile kirjautumista tuolla samaisella tunnuksella.
Tässä myös vielä tukisivustomme ohjeet koskien palvelun päivittämistä.
helma: Vaikuttaisi tosiaan pitkähköltä tuo viive tunnusten tulemisessa. Suosittelen ottamaan yhteyttä
Spotifyn osalta asiakaspalveluun 0600 100 100 ark: 8:00-21:00 ja la 9-17:00. Puhelun hinta 0.95€ min + pvm/mpm.
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Tässä myös vielä tukisivustomme ohjeet koskien palvelun päivittämistä.
helma: Vaikuttaisi tosiaan pitkähköltä tuo viive tunnusten tulemisessa. Suosittelen ottamaan yhteyttä
Spotifyn osalta asiakaspalveluun 0600 100 100 ark: 8:00-21:00 ja la 9-17:00. Puhelun hinta 0.95€ min + pvm/mpm.
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
helma: voithan sä mennä tuonne spotify.comiin, sieltä help --> forgotten password tms. laita sinne se sun soneran mailiosoite ja paina uudelleenlähetystä, niin niiden pitäis tulla.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.