Mhei,
Soneran laajakaistan tilauksen yhteydessä (kuukausi sitten tilattu) tilasimme myös Spotify Unlimited palvelun, mutta useiden tuntien (tänään jonotin tunnin, perjantaina toisen ja sitä edeltävänä saman ajan) jonotusaikojen jälkeen en jaksa enää vaivautua soittamaan "asiakaspalveluun", joten ajattelin tämän Palstan kautta saavan edes jonkinlaisen vastauksen.
Asiakaspalvelijan kanssa koitimme etsiä tunnuksia tovin jos toisenkin ja viimein sain sähköpostiini spotify-viestin (muut spotify-viestit ovat niitä "24-tunnin sisällä tunnukset tyyliä), jonka avulla saan reseoitua salasanani, mutta tietenkään en mitään halua resetoida vaan ne tunnukset, että edes pääsen kirjautumaan kyseisen lafkan softaan.
Kyllä tässä teknologian luvatussa maassa alkaa vähitellen kaipaamaan muutakin kuin ongelmia.
PS. Tietenkin rekisteröityessäni tälle palstalle kysytään asiakasnumeroa, jota ei tietenkään nyt satu olemaan, kun laskua ei ole vielä saapunut.
Terveisin,
Anni Laitinen
Sivu 1 / 1
Jos lisäät liittymänumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin sen perusteella vastata tarkemmin kun on tiedossa mistä liittymästä on kyse. Numero ilman väliviivaa eli muotoon 346123456.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.