Hei!
Liittymäni vaihdon mukana sain tarjouksen kytkeä spotify ilmaiseksi muutamaksi kuukaudeksi.
Tarjous on voimassa 31.3.2014 asti.
Omien sivujen kautta yritin aktivoimista liittymään johon sen piti onnistua,
mutta muutaman yrityskerran jälkeen tulee vain ilmoitus:
Aktivointi ei onnistunut, yritä uudelleen.
Mikä mättää?
Sivu 1 / 1
Hei kalesaa1954! Tilauksen pitäisi onnistua, jos olet uusi tilaaja eli liittymässäsi ei ole jo voimassa olevaa Spotify-palvelua. Lisäähän Profiilisi tietoihin asiakasnumerosi tai puhelinnumerosi ilman ensimmäistä nollaa niin voimme katsoa, mikä voisi olla syynä ongelmaan.
Hei!
Lisäsin puuttuvan tiedon.
Lisäsin puuttuvan tiedon.
Minäkin yritin ottaa tuon Spotifyn käyttöön, mutta sain alla olevan herjan.
Liittymäni on mallia Minun Sonera, mutta nähdäkseni tuo tarjous ei edellyttänyt juuri tietynlaista liittymää toimiakseen, ainakaan mainoksen/ilmoituksen mukaan.
Että olisiko jotain ideaa, miksei Minun Sonera -liittymä ollut sopiva Spotify Premiumin kytkemisen kannalta?
Sopivia liittymiä ei löytynyt
Valitettavasti emme löytäneet sopivia matkapuhelin- tai laajakaistaliittymiä johon tämä etu Spotify Premiumista voitaisiin kytkeä. Jos haluat, voit tilata meiltä uuden liittymän kaupastamme. Jos kaipaat apua, voit myös otta yhteyttä asiakaspalveluumme.
Liittymäni on mallia Minun Sonera, mutta nähdäkseni tuo tarjous ei edellyttänyt juuri tietynlaista liittymää toimiakseen, ainakaan mainoksen/ilmoituksen mukaan.
Tarjoamme sinulle asiakasetuna musiikkipalvelu Spotify Premiumin 6 kuukaudeksi. Spotifylla voit kuunnella suosikkiartistejasi ja mielikappaleitasi verkosta rajattomasti ja ilman mainoksia. Artistien etsiminen ja omien soittolistojen luominen on helppoa. Musiikki kulkee mukanasi kaikkialle niin tietokoneessa, tabletissa kuin kännykässä.
Että olisiko jotain ideaa, miksei Minun Sonera -liittymä ollut sopiva Spotify Premiumin kytkemisen kannalta?
Vähän on onnetonta tämä Soneran asiakastuki.
Töitten vuoksi ei voi koko päivää päivystää vastausviestejä
ja puhelimella ei odottelematta pääse läpi.
Olisko onnettoman toiminnan tarkoitus karsiä etujen hyödyntäminen
minimiin?
Töitten vuoksi ei voi koko päivää päivystää vastausviestejä
ja puhelimella ei odottelematta pääse läpi.
Olisko onnettoman toiminnan tarkoitus karsiä etujen hyödyntäminen
minimiin?
Olen myös Soneran uusi asiakas ja etuna sain 6kk ilmaista spotify premium aikaa.
Minulla on Spotify tunnukset. Yritin aktivoida Premiumin omien sivujem kautta ohjeiden mukaan, mutta vahvistuksen jälkeen tulee teksti, että minulla on jo Premium tunnukset vaikkei ole?
Minulla on Spotify tunnukset. Yritin aktivoida Premiumin omien sivujem kautta ohjeiden mukaan, mutta vahvistuksen jälkeen tulee teksti, että minulla on jo Premium tunnukset vaikkei ole?
Minulla taas Spotifyn kytkentämainoksesta Omille sivuille siirtyminen kautta antoi vain ilmoituksen:
"Kirjauduit Omille Sivuille tunnuksilla, joilla et voi käyttää palvelua Spotify Premium kytkentä."
Liittymä on Sonera Sopiva ja mainosteksti kertoi, että uusille ja nykyisille asiakkaille. Kokeilin useammankin kerran viikon säteellä, mutta aina sama viesti.
Missä meni vikaan?
"Kirjauduit Omille Sivuille tunnuksilla, joilla et voi käyttää palvelua Spotify Premium kytkentä."
Liittymä on Sonera Sopiva ja mainosteksti kertoi, että uusille ja nykyisille asiakkaille. Kokeilin useammankin kerran viikon säteellä, mutta aina sama viesti.
Missä meni vikaan?
Hei Kalesaa1954 ja kumppanit!
Kalesaa1954,
Katsoin tietojasi ja sinulla on liittymillä voimassa olevat tilaukset spotifystä. Ilmeisesti tämä ongelma ratkesi?
ipetys, japee91 ja aramistos,
Pystyttekö laittamaan meille viestiä facebookin yksityisviestinä, niin teemme liittymiinne manuaalisesti pakettien kytkennät. Laittakaa viestiin tiedoksi siis myös käyttäjätunnus ja sähköpostiosoite:)
Kalesaa1954,
Katsoin tietojasi ja sinulla on liittymillä voimassa olevat tilaukset spotifystä. Ilmeisesti tämä ongelma ratkesi?
ipetys, japee91 ja aramistos,
Pystyttekö laittamaan meille viestiä facebookin yksityisviestinä, niin teemme liittymiinne manuaalisesti pakettien kytkennät. Laittakaa viestiin tiedoksi siis myös käyttäjätunnus ja sähköpostiosoite:)
Hei!
Tein alkukuusta sopimuksen numerosta (Saunalahti -> Tele Finland) ja eräänä täkynä tietysti oli Spotify; minulle luotiin liittymän yhteyteen uudet Spotify-käyttäjätunnukset koska en saanut päähäni sähköpostiosoitetta, jolla aikanaan rekisteröin nykyisen tunnuksen. No, yritin tänään Omien sivujen kautta ottaa palvelua käyttöön mutta tuloksena pelkkiä virheilmoituksia. Kokeilin syöttää vanhojakin tunnuksia mutta mahtoiko vain sekoittaa lisää - saisitteko tätä solmua selvitetyksi?
Tein alkukuusta sopimuksen numerosta (Saunalahti -> Tele Finland) ja eräänä täkynä tietysti oli Spotify; minulle luotiin liittymän yhteyteen uudet Spotify-käyttäjätunnukset koska en saanut päähäni sähköpostiosoitetta, jolla aikanaan rekisteröin nykyisen tunnuksen. No, yritin tänään Omien sivujen kautta ottaa palvelua käyttöön mutta tuloksena pelkkiä virheilmoituksia. Kokeilin syöttää vanhojakin tunnuksia mutta mahtoiko vain sekoittaa lisää - saisitteko tätä solmua selvitetyksi?
Hei tunnoton !
Asia on selvitettävissä, mutta tarvitsisimme sähköpostiosoitteesi sekä käyttäjätunnuksen, jolla tätä kytkentää olet yrittänyt tehdä. Täällä keskustelupalstalla on ehkä arveluttavaa tietoja kuitenkin sinun antaa, joten ottaisitko yhteyttä mehin esim. Facebookin yksityisviestillä, niin voimme jatkaa selvittelyä sitten siellä?
Asia on selvitettävissä, mutta tarvitsisimme sähköpostiosoitteesi sekä käyttäjätunnuksen, jolla tätä kytkentää olet yrittänyt tehdä. Täällä keskustelupalstalla on ehkä arveluttavaa tietoja kuitenkin sinun antaa, joten ottaisitko yhteyttä mehin esim. Facebookin yksityisviestillä, niin voimme jatkaa selvittelyä sitten siellä?
Heip,
Facebookissa en ole - sopiiko tämän foorumin yksityisviesti?
Tjaa, ilmeisesti sellaista mahkua ei olekaan. Facebook on kuitenkin poissuljettu, pitää keksiä jotain muuta Twitter-tili löytyy kyllä.
Facebookissa en ole - sopiiko tämän foorumin yksityisviesti?
Tjaa, ilmeisesti sellaista mahkua ei olekaan. Facebook on kuitenkin poissuljettu, pitää keksiä jotain muuta Twitter-tili löytyy kyllä.
Hei tunnoton !
Siinä tapauksessa Twitterin DM käy vallan hyvin!
Siinä tapauksessa Twitterin DM käy vallan hyvin!
Näköjään pitää olla toistemme seuraajia jotta dm onnistuu, siispä seuraan nyt tuota @Sonera_palvelu -käyttäjää. Eiköpä se tästä.
tunnoton: Saitko asian hoidettua jo twitterin kautta? Jos et, huikkaa @Sonera_palvelu:lle että seuraa sinua niin saat yksityisviestiä lähetettyä.
Hei,
Vaihdoin liittymäni TeleFinlandilta Soneran liittymään, jossa tulee päälle tämä puolen vuoden Spotify. Minulla on kuitenkin aikaisemmin ollut Spotify Free, johon on tunnukset. Laitoin nämä samat, jo olemassa olevat tunnukset tietoihin kun tilasin liittymän. Kuitenkaan en ole saanut Spotify Premiumia toimimaan, tai ole varma, että tuleeko se aktivoida jotakin kautta?
Onpas sekavasti kirjoitettu, lyhyesti siis että vaihdoin Soneran liittymään ja en tiedä miten saan Spotify Premiumin toimimaan
Vaihdoin liittymäni TeleFinlandilta Soneran liittymään, jossa tulee päälle tämä puolen vuoden Spotify. Minulla on kuitenkin aikaisemmin ollut Spotify Free, johon on tunnukset. Laitoin nämä samat, jo olemassa olevat tunnukset tietoihin kun tilasin liittymän. Kuitenkaan en ole saanut Spotify Premiumia toimimaan, tai ole varma, että tuleeko se aktivoida jotakin kautta?
Onpas sekavasti kirjoitettu, lyhyesti siis että vaihdoin Soneran liittymään ja en tiedä miten saan Spotify Premiumin toimimaan
Hei petrajohannai!
Lisäätkö asiakasnumerosi tietoihisi, niin katsotaan mikä tuon sinun Spotifyn tilanne on.
Lisäätkö asiakasnumerosi tietoihisi, niin katsotaan mikä tuon sinun Spotifyn tilanne on.
Löytyihän se asiakasnumero.. eli nyt on lisätty.
Hei, sain uutta nettiä tilatessani tarjouksen spotify premiumista, mutta en saa sitä silti toimimaan? Minulla on aikaisemmat tunnukset spotifyyn, ja sähköpostin kautta kävin tekemässä sen premiumin aktivoinnin / kytkennän. Asensin myös spotifyn ohjelmiston onnistuneesti koneelle. Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään, ja kun kirjauduin spotifyyn, niin ihan normaali versiolla mennään. Pitäisikö sähköpostiin tulla uudet tunnukset tätä premiumia varten?
petrajohannai kirjoitti: Hei,
Vaihdoin liittymäni TeleFinlandilta Soneran liittymään, jossa tulee päälle tämä puolen vuoden Spotify. Minulla on kuitenkin aikaisemmin ollut Spotify Free, johon on tunnukset. Laitoin nämä samat, jo olemassa olevat tunnukset tietoihin kun tilasin liittymän. Kuitenkaan en ole saanut Spotify Premiumia toimimaan, tai ole varma, että tuleeko se aktivoida jotakin kautta?
Onpas sekavasti kirjoitettu, lyhyesti siis että vaihdoin Soneran liittymään ja en tiedä miten saan Spotify Premiumin toimimaan :D
Hei petrajohannai !
Liittymässäsi on Spotify Premium aktiivisena ja etukin kohdillaan (6kk maksutta).
Jos et vielä ole saanut sitä käytöösi, niin kokeile käydä resetoimassa salasanasi täällä:
https://www.spotify.com/fi/
-> Ukkelin kuva -> Forgot your password -> lisää sähköpostiosoitteesi ja Send
Saat sähköpostiisi uuden salasanan.
Palaathan asiaan, ellei edelleenkään lähde toimimaan.
tarbe90 kirjoitti: Hei, sain uutta nettiä tilatessani tarjouksen spotify premiumista, mutta en saa sitä silti toimimaan? Minulla on aikaisemmat tunnukset spotifyyn, ja sähköpostin kautta kävin tekemässä sen premiumin aktivoinnin / kytkennän. Asensin myös spotifyn ohjelmiston onnistuneesti koneelle. Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään, ja kun kirjauduin spotifyyn, niin ihan normaali versiolla mennään. Pitäisikö sähköpostiin tulla uudet tunnukset tätä premiumia varten?
Hei tarbe90 !
Täällä näkyy Spotify Premium kytkentä olevan ok ja käyttäjätunnuskin aktivoitunut. Eli kaikki pitäs olla kunnossa. Jos otit Premiumin käyttöön samoilla tunnuksilla, niin sitten sinun tulee käyttää niitä kirjautumisesta. Sähköpostissasi pitäisi olla vahvistus tästä.
Jos tarvitset uuden salasanan, niin sen saat vaihdettua Spotifyn sivuilta:
https://www.spotify.com/fi/ -> Ukkelin kuva -> Forgot your password -> sähköpostiosoite ja Send.
Näin saat uuden salasanan sähköpostiisi.
Kiitos avusta, asia on nyt kunnossa! Olin sittenkin laittanut Soneralle eri sähköpostiosoitteen, kuin mihin aikaisemmat tunnukseni oli aktivoitu. Eli aktivoin nyt tämän uuden sähköpostin ja tilasin siihen salasanan, nyt näkyy että on premium Kiitos paljon!
Hei tarbe90 !
Hieno juttu, että nyt toimii! Mukavia musahetkiä!
Hieno juttu, että nyt toimii! Mukavia musahetkiä!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.