Skip to main content

Spotifyn päivitys => Premium

  • December 11, 2014
  • 6 kommenttia
  • 8 katselukertaa

Eli ei onnistu päivitys omien sivujen kautta Premiumiin. Aiemmin ollut suoraan Spotifylle maksettu, se irtattu ja nyt yritetty päivittää nykyinen free, muttei onnistu ( omilta sivuilta hopea-tasolla 2kk veloituksetta etuus siis kyseessä ).

Herjaa ettei löydy ko. tunnuksia spotifylta kun koettaa vanhoilla tunnareilla ja kun koettaa tehdä uusilla tunnuksilla rekistöröinnin niin antaa vain saman herjan :(

6 kommenttia

  • December 3, 2011
Hei riparapa: Kun yritit päivittää olemassa olevan Freen Premiumiksi, niin käytitkö varmasti samaa käyttäjätunnusta ja sähköpostiosoitetta? Jos taas yritit luoda uusia tunnuksia, niin käytitkö sellaista sähköpostiosoitetta, johon ei ole liitetty aikaisemmin Spotify-tiliä?

Mikäli kytkentä ei onnistu Omien Sivujen, niin voin tarkistaa liittymäsi tilanteen, jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero). Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera

  • December 3, 2011
Juu, on oikea tunnus/sähköpostiosoite, samoin on eri tunnus/osoite millä yritin uutta tiliä. Välillä herjaa "Ooops, tapahtui virhe" tms. mutta sitten taas noista tunnareista, ettei löydy spotifysta. Asiakasnumero nyt lisätty.






Olavi kirjoitti:
Hei riparapa: Kun yritit päivittää olemassa olevan Freen Premiumiksi, niin käytitkö varmasti samaa käyttäjätunnusta ja sähköpostiosoitetta? Jos taas yritit luoda uusia tunnuksia, niin käytitkö sellaista sähköpostiosoitetta, johon ei ole liitetty aikaisemmin Spotify-tiliä?

Mikäli kytkentä ei onnistu Omien Sivujen, niin voin tarkistaa liittymäsi tilanteen, jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero). Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera

  • December 3, 2011
Jees, kiitos nopeasta toiminnasta :D


Olavi kirjoitti:
riparapa: Tämä hoituikin kuntoon asiakaspalvelumme toimesta. Mukavia musiikkihetkiä Spotifyn parissa!

  • December 3, 2011
riparapa: Tämä hoituikin kuntoon asiakaspalvelumme toimesta. Mukavia musiikkihetkiä Spotifyn parissa!

  • December 6, 2011
Hei

Ostin uuden puhelimen soneran liittymän kanssa ja sanottiin että spotify premium 3kk ilmaiseksi.

Liittymän lapuissa luki spotifyn käyttäjätunnus mutta salasanasta ei puhuttu mitään.

Eli mistä saisin salasanan?

  • December 7, 2011
Moi paddis! Voin tarkistaa asian, jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero). Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille ja se löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta. Vaihtoehtoisesti voit laittaa myös kyseisen liittymän numeron (esim. 0401234567) asiakasnumeron tilalle.