Skip to main content

Spotifyn toimintahäiriö Koti-TV:ssa

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Hei!

Kirjautuminen Spotifyyn Koti-TV:ssäni ei onnistu edelleenkään. Spotifyn avaus jää ikuisesti hengaamaan kirjautumisruudulle.

Ongelmasta on julkaistu häiriötiedote 15.5.
Onkohan ongelman korjauksen etenemisestä tarkempaa tietoa?
Varmaan Spotify on muuttanut kirjautumisprotokollaansa sen verran että Koti-TV:n digiboxiin vaaditaan softapäivitys ennen kuin yhteys saadaan toimimaan, ja nyt Sonera joutuu metsästämään kissojen ja lakimiesten kanssa uuden kirjautumisprotokollan speksejä... toivottavasti kuitenkin on jokin nopeammin korjattava vika.

Kun Koti-TV:n digiboksi on optisella kuidulla kytketty kunnon 5.1-vahvariin joka on kytketty jonkinmoisiin 5.1-kajareihin, niin kun olen telkkarista tottunut Spotifylla musaa kuuntelemaan, sitä oikein kaipaa kun se nyt ensi kertaa on töttöröö...

terv. Juha

3 kommenttia

  • May 21, 2012
Mietin ihan samaa ku tänään yritin spotify:n kirjautua digiboksilla? Tästäkii maksetaan Premiumin hintaa juuri tämän takia vaikka palvelu ei toimi?? -Anssi

  • May 21, 2012
Viikon kestänyt jo korjaus. Eiköhän laiteta ilmaiseksi kaikille tilaajille. Viikko on kipuraja koskien teknistä ongelmaa. Meillä tätä kuunneltu joka päivä tv:stä, mutta nyt kuunnellaan sunnuntaisin kirkonmenoja.

  • May 22, 2012
Valitettavasti ongelma jatkuu edelleen. Pahoittelemme asiasta koituvaa häiriötä!