Skip to main content
Hei, olen unohtanut spotifyn salasanani, enkä ole ilmeisesti liittänyt spotifyihin mitään sähköpostia, koska en saa sähköpostia kun toimin spotifyn ohjeiden mukaisesti ja pyydän salasanon vaihtoon tarvittavat ohjeet. Miten minun tulee siis toimia, jotta pääsen taas käyttämään spotify tunnuksiani? Spotifyni on hankittu Soneran kautta.
Hei ierika!

Jos email ja käyttäjätunnus ovat kuitenkin tiedossa, voit resetoida salasanan osoitteesta https://www.spotify.com/fi/password-reset/ . Tuosta pääset syöttämään sähköpositosoitteesi joka on rekisteröity Spotifyihin. Tämän jälkeen saat omaan sähköpostiisi linkin jolla pääset resetoimaan salasanan. Pitäisi olla ihan helppo homma 🙂
Ongelmani oli juuri siinä, että tunnusten luomisen yhteydessä minulle ei liitetty sähköpostia spotifyihin. Ja en siis saa sähköpostiini viestiä, että voisin luoda uuden salasanan. Olen koittanut sitä juuri tuon linkin kautta jo aiemmin.
ierika: Ilman sähköpostiosoitetta ei Spotify palvelua voi meidän kautta edes luoda. Mutta lisäätkö asiakasnumerosi tuonne käyttäjätunnuksen profiilitietoihin niin katsotaan tilaustasi tarkemmin. Ja ilmoittele kun olet numeron lisännyt niin tiedetään kurkata tiedot.
Lisäsin asiakasnumeroni tietoihini.
Onko asiaan tullut selkoa?
Merja_J kirjoitti:
ierika: Ilman sähköpostiosoitetta ei Spotify palvelua voi meidän kautta edes luoda. Mutta lisäätkö asiakasnumerosi tuonne käyttäjätunnuksen profiilitietoihin niin katsotaan tilaustasi tarkemmin. Ja ilmoittele kun olet numeron lisännyt niin tiedetään kurkata tiedot.


Olen tosiaan lisännyt asiakasnumeroni tietoihini, mutta teiltä ei kuulu mitään. Voisiko asian hoitaa?


--muokkaus: hoidin asian jo itse.
Hei ierika! Pahoittelen kovasti, että viestisi oli epähuomiossa jäänyt lukematta. Hyvä kuitenkin jos sait Spotifyn nyt toimintaan. Mukavaa viikonloppua!

Vastaa