Skip to main content
Miten on mahdollista seuraavanlainen tilanne?
Tarjous premium 3kk 0€
Minulla laskussa 22pv 0€
Unlimited 6pv alle euron

Muistan etäisesti saaneeni jossain vaiheessa jonkin spostin että lisenssikoodi lähetetään sinulle 24h kuluessa..
ei ole näkynyt tuota koodia..
Spotifyn omat sivut näyttää profiilissa että käytän open versiota, mistä siis pitäisi maksaa kun ei ole mitä käyttää eikä minun mielestäni vielä ole edes se premium tarjousaika 3kk kulunut umpeen.. Laajakaista tilattu näet elokuun alussa..
Suosittelen ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun Spotify Premium palvelun osalta. Asiakaspalvelu voi selvittää mikä tilanne on tuon Spotify Unlimited palvelun osalta. Asiakaspalvelun yhteystiedot voit tarkistaa täältä.

Jos Spotify näyttää edelleen olevan Open versio on mahdollista, että olet rekisteröinyt Spotifyn Soneran kautta samalla sähköpostiosoitteella kuin Open version. Jotta nykyinen Spotify palvelusi päivittyy on Spotify Open palvelussa käyttämäsi käyttäjätunnus ilmoitettava Laiteasiakaspalveluun.
Pitänee soitella siis aspluun, tosin hermot vaan menee ku ensi koittaa tavailla sille masiinalle jotain..ja odottelujen jälkeen hyvällä tuurilla voi päästä asplu henkilölle läpi.. kunhan on saanut näitä "traumoja" anteeksi en ymmärrä vastauksia tarpeeksi asti..

Ja tuosta spotin spostiosoitteesta ei pitäisi missään vaiheessa olla sama osoite edes erehdyksessä päässyt tuohon open versioon, eikä näin ollen pitäisi sotkea surinan kautta tehtyyn sopimukseen..

Mutta kaikesta huolimatta kiitokset infoista, asioilla on tapana lutviutua niin eiköhän tälläkin..

Vastaa