Mulla on kotona soneran kaapelilaajakaista 100/5, ja SSH/SFTP/FTP yhteydet pätkivät jatkuvasti. Puhelimen kautta yhdistettäessä tai muita yhteyksiä käyttämällä ei mitään tälläisiä ongelmia ole.
Windowsin palomuuri on kytketty pois päältä, kuin myös kaapelimodeemin asetuksista (Cisco EPC3825). Samat ongelmat sekä langattomasti että langalla yhdistettäessä. Mikä vikana?
Sivu 1 / 1
Hei K1sul1,
Mikä ohjelmistoversio modeemiisi on asennettuna? Lisäätkö asiakasnumeron tietoihisi niin voimme modeemin ohjelmiston tarvittaessa päivittää. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Mikä ohjelmistoversio modeemiisi on asennettuna? Lisäätkö asiakasnumeron tietoihisi niin voimme modeemin ohjelmiston tarvittaessa päivittää. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Marko- kirjoitti: Hei K1sul1,
Mikä ohjelmistoversio modeemiisi on asennettuna? Lisäätkö asiakasnumeron tietoihisi niin voimme modeemin ohjelmiston tarvittaessa päivittää. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Hankala lisätä asiakasnumeroa tietoihin, kun ei ole luotu sonera tunnusta ja henkilö kenen nimiin liittymä on rekisteröity on tällä hetkellä ulkomailla.
Omilta sivuilta semmoista ei löydy.
Hei K1sul1,
Tässä tapauksessa suosittelisin olemaan vikapalveluumme yhteydessä, niin selvitellään asiaa tarkemmin.
Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Tässä tapauksessa suosittelisin olemaan vikapalveluumme yhteydessä, niin selvitellään asiaa tarkemmin.
Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.