Jostain kumman syystä Sub -kanavan kuvasuhdeautomatiikka ei ole pelannut pariin kuukauteen kunnolla vaan kaikki lähetykset ovat tulleet laajakuvamuodossa, myös 4:3 -suhteiset lähetykset.
Muilla kanavilla automatiikka toimii niin kuin pitääkin ja 4:3 -kuvasuhteella oleviin ohjelmiin tulee mustat palkit oikealle ja vasemmalle oikeaoppisesti. Ainoastaan Sub-kanavalla automatiikka ei toimi vaan kuva on virheellisesti vaakasuuntaan levitetty 4:3 -ohjelmissa.
Näin ainakin Rovaniemellä Soneran kaapeliverkossa. Voisiko tuolle tehdä jotain?
Subin kuvasuhde kaapeliverkossa
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.