Skip to main content

suljettu liittymä.

  • December 11, 2014
  • 9 kommenttia
  • 44 katselukertaa

Tuli puhelimeen viesti että lasku maksamatta. Maksoinlaskun perjantainamuttei ole vielä auennut. Aukeaako ollenkaan?

9 kommenttia

  • January 29, 2014
Hei marlanne!

Liittymä avautuu kun kaikki erääntyneet laskut näkyvät maksettuna. 24.1. maksamasi suoritus on kyllä meille kirjaantunut, mutta lisäksi liittymällä on kaksi muutakin avointa laskua jotka tulee hoitaa. Toinen on avoimena meille ja toinen Sergelille. Heihin saat yhteyden joko emailitse asiakaspalvelu@sergel.com tai numerosta 0200 13113 (ma-pe klo 8-18).

  • February 24, 2014
Liittymäni on suljettu viivästyneiden maksujen takia sergelille/teille. Riittäkö liittymän aukaisuun pelkästään saatavien maksu sergelille?! Edellä mainitut on maksettu ke 19.2 mutta ne näkyvät edelleen avoimena teillä...

  • February 24, 2014
Hei HenriLJ!

Eli kaikki erääntyneet/myöhässä olevat laskut tulee näkyä maksettuna ennen kuin liittymä aukeaa(ml. Perintäkulut).

  • February 26, 2014
Hei, näettekö tilanteeni kehittymisen? Olen maksanut kaikki tarvittavat ja liittymäni on edelleen suljettu! Olen mm maksanut summan 8,72€ kahdesti ja se näkyy olevan edelleen avoinna?!

  • February 26, 2014
Hei, edelliseen lisäystä eli huomasin että kun olen maksanut avointa summaa 8,72€ se lähtee pois jostain muusta laskusta ja jää AINA avoimeksi!! Kyseessä on kuitenkin lasku marraskuulta niin huolettaa miksi se pysyy avoimena

  • February 26, 2014
Hei HenriLJ! Maksamasi ylimääräinen 8,72 € on kohdistunut 10.2. erääntyneelle laskulle joten tästä laskusta on vielä maksamatta 40,55 €. Kun maksat tuon summan käyttäen laskun alkuperäistä viitenumeroa, kohdistuu maksu oikealle laskulle ja liittymäsi aukeaa 1-3 pankkipäivän sisällä.

  • February 26, 2014
Hei, tuonkin mainitsemasi laskun olen jo maksanut eli liittymäni aukeaa siis huomenna viim. Et kuitenkaan vastannut miksi 8,72€ näkyy vielä avoimena? Olen sen siis maksanut ihan oikean SILLE laskulle annetun viitteen mukaan.

  • March 19, 2014
Hei,

liittymäni on suljettu maksamattomien laskujen vuoksi. Olen kuitenkin hoitanut laskut (maksanut, saanut lisää maksuaikaa). Milloin liittymäni aktivoidaan taas?

  • March 19, 2014
Moi kami! Liittymä aukeaa automaattisesti 1-3 pankkipäivän kuluttua maksusta. Voimme aukaista liittymän myös pika-avauksella välittömästi, josta veloitetaan 30€ toimenpidemaksu. Jos haluat pika-avauksen, niin laitatko vaikkapa yksityisviestiä Facebookin kautta, niin hoidetaan asia kuntoon.