Hei! Sain teiltä viestin maanantaina 21.11, että laskuni ovat erääntyneet ja maksettava mahdollisimman pian. Tänään aamusta olin soittamassa asiakaspalveluunne keskustellakseni mahdollisuudesta saada laskulle viikko lisää maksuaikaa. Liittymä oli kuitenkin jo tänä aamuna suljettu, enkä pysty teille soittamaan. Onko laskulle enään mitään mahdollisuutta saada lisää maksuaikaa, niin että liittymä avattaisiin vielä viikoksi ja saisin laskun maksettua?
ystävällisin terveisin: Annika
suljettu liittymä
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.