Hei,
Tyttäreni käytössä ollut prepaid liittymä on valitettavasti sulkeutunut vaikka ymmärrykseni mukaan liittymässä oli saldoa jäljellä.
Miten ko liittymän saisi uudelleen avattua?
Terveisin,
Harri
Sivu 1 / 1
Hei Harri,
Easy Prepaid -liittymä toimii 12 kuukautta aktivoinnista tai viimeisimmästä latauksesta, minkä jälkeen liittymä suljetaan automaattisesti. Irtisanottua Easy-liittymää ei voi avata uudelleen. Muistatteko milloin liittymään on viimeksi ladattu saldoa? Onko täyttynyt tuo 12 kk:n raja? Halutessasi voidaan tarkastaa liittymä, jos lisäät tänne profiilisi tietoihin preipaid-liittymän numeron ilman ensimmäistä nollaa asiakasnumeron paikalle. (Ei näy muille keskustelupalsta käyttäjille) Ilmoita tähän viestiketjuun kun olet numeron lisännyt niin huomaamme käydä tarkastamassa.
Easy Prepaid -liittymä toimii 12 kuukautta aktivoinnista tai viimeisimmästä latauksesta, minkä jälkeen liittymä suljetaan automaattisesti. Irtisanottua Easy-liittymää ei voi avata uudelleen. Muistatteko milloin liittymään on viimeksi ladattu saldoa? Onko täyttynyt tuo 12 kk:n raja? Halutessasi voidaan tarkastaa liittymä, jos lisäät tänne profiilisi tietoihin preipaid-liittymän numeron ilman ensimmäistä nollaa asiakasnumeron paikalle. (Ei näy muille keskustelupalsta käyttäjille) Ilmoita tähän viestiketjuun kun olet numeron lisännyt niin huomaamme käydä tarkastamassa.
Hei,
Lisäsin numeron asiakastietoihin. Ymmärsin muista keskusteluista täällä että liittymä kuitenkin olisi mahdollista avata tai esim muuttaa toisenlaiseksi liittymäksi?
Harri
Lisäsin numeron asiakastietoihin. Ymmärsin muista keskusteluista täällä että liittymä kuitenkin olisi mahdollista avata tai esim muuttaa toisenlaiseksi liittymäksi?
Harri
harrit kirjoitti: Hei,
Lisäsin numeron asiakastietoihin. Ymmärsin muista keskusteluista täällä että liittymä kuitenkin olisi mahdollista avata tai esim muuttaa toisenlaiseksi liittymäksi?
Harri
Hei Harri,
kiitos tiedosta. samaa numeroa ei voi avata enää prepaid-liittymänä, mutta saman numeron saatte jos teille avataan liittymä laskutusliittymänä. Voit olla asiasta yhteydessä asiakaspalveluumme tai asioida Sonera Kaupassa.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.