Skip to main content

Sulkeutuneen Prepaid -liittymän avaus

  • 11. joulukuuta 2014
  • 3 kommenttia
  • 264 katselukertaa

Hei,

Tyttäreni käytössä ollut prepaid liittymä on valitettavasti sulkeutunut vaikka ymmärrykseni mukaan liittymässä oli saldoa jäljellä.

Miten ko liittymän saisi uudelleen avattua?

Terveisin,

Harri

3 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 29. elokuuta 2014
Hei Harri,

Easy Prepaid -liittymä toimii 12 kuukautta aktivoinnista tai viimeisimmästä latauksesta, minkä jälkeen liittymä suljetaan automaattisesti. Irtisanottua Easy-liittymää ei voi avata uudelleen. Muistatteko milloin liittymään on viimeksi ladattu saldoa? Onko täyttynyt tuo 12 kk:n raja? Halutessasi voidaan tarkastaa liittymä, jos lisäät tänne profiilisi tietoihin preipaid-liittymän numeron ilman ensimmäistä nollaa asiakasnumeron paikalle. (Ei näy muille keskustelupalsta käyttäjille) Ilmoita tähän viestiketjuun kun olet numeron lisännyt niin huomaamme käydä tarkastamassa.

  • 0 kommenttia
  • 29. elokuuta 2014
Hei,

Lisäsin numeron asiakastietoihin. Ymmärsin muista keskusteluista täällä että liittymä kuitenkin olisi mahdollista avata tai esim muuttaa toisenlaiseksi liittymäksi?

Harri

  • 0 kommenttia
  • 29. elokuuta 2014
harrit kirjoitti:
Hei,

Lisäsin numeron asiakastietoihin. Ymmärsin muista keskusteluista täällä että liittymä kuitenkin olisi mahdollista avata tai esim muuttaa toisenlaiseksi liittymäksi?

Harri


Hei Harri,

kiitos tiedosta. samaa numeroa ei voi avata enää prepaid-liittymänä, mutta saman numeron saatte jos teille avataan liittymä laskutusliittymänä. Voit olla asiasta yhteydessä asiakaspalveluumme tai asioida Sonera Kaupassa.

Vastaa