Mokkulani ollessa käyttämättömänä, myös laskuja unohtui maksaa ja nyt kun sain koneen, huomasin, että liittymä on sulkeutunut.
Maksoin laskun tänään, mutta tarvitsisin mokkulan välittömästi käyttöön.
Täytyykö minun ilmottaa asiakaspalveluun, jotta saisin liittymän heti käyttöön?
Sivu 1 / 1
Kun liittymän kaikki erääntyneet laskut näkyvät maksettuna, avautuu liittymä kyllä automaattisesti. Tämä voi tosin kestää päivän-pari laskun maksamisesta. Voit kuitenkin varmistua asiasta soittamalla asiakaspalvelunumeroomme 0200 17000.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Hei,
Minulla oli myös muutamia laskuja maksamatta ja yhteys meni tietenkin poikki. Nyt olen saanut laskut suurinpiirtein ajan tasalle. Yksi lasku on vielä maksamatta mutta tein sille maksusuunnitelman että maksaisin sen syyskuussa. Aukeaako netti siis nyt, vaiko vasta kun olen tuon viimeisen maksun suorittanut?
Kiitokset jo etukäteen vastauksesta.
Minulla oli myös muutamia laskuja maksamatta ja yhteys meni tietenkin poikki. Nyt olen saanut laskut suurinpiirtein ajan tasalle. Yksi lasku on vielä maksamatta mutta tein sille maksusuunnitelman että maksaisin sen syyskuussa. Aukeaako netti siis nyt, vaiko vasta kun olen tuon viimeisen maksun suorittanut?
Kiitokset jo etukäteen vastauksesta.
Jos kaikki muut erääntyneet laskut ovat jo maksettu, aukeaa liittymä automaattisesti.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Selvä juttu, kiitos paljon vastauksesta!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.