Skip to main content

Sunnuntaipuhelujen etu poistuu, miten korvataan?

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 3 katselukertaa

Sonera poisti/poistaa "sunnuntaipuhelut 1 eurolla" edun tämän vuoden aikana sitä mukaa kuin 1 vuoden mittainen sopimuskausi päättyy.
Miten Sonera korvaa tämän edun uskollisille asiakkailleen - vai pitääkö tässä siirtyä muiden asiakkaaksi etujen näin kadotessa?

Entä paperilaskut matkapuhelinasiakkaille, säilyvätkö ne maksuttomina tämän vuoden jälkeen? Tästä en ole nähnyt tietoa, on vain ehdotuksia siirtyä e-laskuun tai sähköpostilaskuun. E-lasku ei ole ratkaisu, sillä tilin saldon valvomiseksi se tarkoittaisi kirjautumista verkkopankkiin vähän väliä. Ei kiitos! Ei myöskään sähköpostilasku ole ratkaisu, sillä se tarkoittaisi kirjautumista sekä sähköpostiin että verkkopankkiin vähän väliä! Ei toimi!

1 kommentti

  • August 7, 2013
Hei sinilo45!

Euron Sunnuntai poistuu tosiaan valikoimista vähäisen kysynnän vuoksi ja lisäksi se ei ole enää yhteensopiva uuden Sonera Sopiva liittymän kanssa. Nykyiset paketit sisältävät reilusti puhetta joten erillisille sunnuntaipuheluille ei juuri ole tarvetta. Toivotaan että jossain vaiheessa tulee sitten muita etuja tarjolle kun tämä päättyy. Olet ilmeisesti ollut tyytyväinen palveluun ja hyvä niin!

Paperilaskut ovat tälläkin hetkellä maksullisia kun liittymänä on Sonera Sopiva. Sinulla ilmeisesti on vielä vanhan tarjoaman liittymätyyppi jossa paperilaskuista ei veloiteta ainakaan toistaiseksi. Mikäli paperilaskut muuttuvat maksulliseksi myös vanhan tarjooman liittymissä, tiedotetaan niistä kyllä sitten ajoissa asiakkaita. Jos et siis halua siirtyä vielä sähköiseen laskutukseen, voit huoletta pitää laskutustavan ennallaan.