Skip to main content

suoramaksu ei toimi!

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 56 katselukertaa

Kuinka on mahdollista että miesystävälläni on suoraveloitus ja se ei ole toiminut yhtäkkiä? Hän asuu Virossa ja posti tulee suomeen,tuli jopa väärään osoitteeseen. Nyt on kuulemma anhaan osoitteeseen tullut muistutuslasku. Kuinka tämä on mahdolista? On jo toinen kerta kun ei toimi. PIKAISTA VASTAUSTA KAIVATAAN. Onko mitään numeroa johon voi sunnuntaina soittaa?

5 kommenttia

  • October 21, 2013
Kyllä on kummaa touhua. Syytettiin pankkia virheestä vaikka vika olikin Soneran. Asiaa vaan selvitetään ja luvataan soittaa kohta takaisin ja mitään ei vaan kuulu!!! Mikä tässä Sonerassa yleensä toimii muu kun se että raha kelpaa mutta asiat ei hoidu vaan aiheutetaan asiakkaille turhia sydämen tykytyksiä ja vielä luottotietojen menetyksiä jotka johtuvat Sonerasta, ei asiakkaasta??? Kohta lähtee Soneralta ainakin kaksi tyytymätöntä asiakasta muulle operaattorille!!! Ei hyvityksistäkään tietoa saati mistään muustakaan. Ei edes viesteihin vastata!!! Jos tyyli ei muutu, lähtö Soneralta on varma! Kiitos: kaksi tyytymätöntä asiakasta!!!

  • October 21, 2013
Hei kankkarankka!

Toivottavasti miesystäväsi on ollut meihin yhteydessä jotta asiaa voidaan selvittää. Harmillista kyllä, että suoraveloituksen kanssa on ollut ongelmia. Pahoittelut omasta puolestani. Jos asian käsittely on nyt jotenkin kesken tai miesystäväsi ei ole saanut vastausta, voit kertoa hänelle että ottaa yhteyden vaikka täältä Keskustelupalstan kautta, tai sitten vaikka Facebookin yksityisviestillä. Näin voimme paremmin selvittää mistä tässä on oikein kyse.

  • October 21, 2013
Hei, hän ei osaa käyttää tietokonetta eikä edes mahdollisuutta siihen. Satun nyt olemaan Virossa hänen luona ja selvitetty asiaa klo 08.00- klo 19.00 asti ja saatu sen verran aikaiseksi että tulevat laskut on laitettu viimeisen laskun viitteen mukaan suoraveloituksella. Kaikki edelliset laskut 15.7. jälkeen ovat vaan hävinneet matkanvarrella. Ei koskaan ole tulleet perille. Maksumuistutus oli ainoa joka tuli. Selvisi myös ettei laskua ole vaan 1 kpl vaan 4 kpl. Ja perintään mennyttä laskua ei kuulenmma saa vedettyä sieltä enää pois vaan hänen on nyt tultava Suomeen maksamaan laskut ja selvittämään tilannetta. Ei ole ollut halpa tämä päiää kun vuorotellen soitetyu Soneran ja Nordean välillä. Soneralta i koskaan kukaan soittanut takaisin vaikka lupasi! Itse piti soittaa vaikka kuinka monta kertaa!!! Kuka tämän lystin maksaa??? Pankkiko vaiko te yhdessä? Miesystäväni ei ole tehnyt mitään väärää asiaa kohtaan.

  • October 22, 2013
Hei kankkarankka: Onneksi asia lähti nyt kuitenkin selviämään. Kun miehellesi on luvattu meiltä soittaa, pitäisi näin tosiaankin tapahtua. Ei ole toimintatapamme mukaista jättää soittamatta joten pahoittelen tilannetta kovasti. Jos soittoa ei meiltä tule ja miehesi haluaa vielä keskustella tästä laskutusasiasta, suosittelen että hän varaa meiltä sopivan ajan, jolloin voimme soittaa hänelle ja hoitaa asian loppuun. Ajanvarauskalenterimme löytyy tästä.

  • October 22, 2013
Asia on nyt selvityksen alla pankkien puolesta. Eli on nyt ilmeisesti selviämässä. Edelleenkin jouduttu itse soittamaan teille koska eilen aamulla teillä puhelimeen vastannut mies lupasi selvittää asiaa ja soittaa takaisin. Puhelua ei ole tähän päivään mennessä tullut ja ränä aamuna soitimme Soneralle jossa ei ollut mitään tietoa kyseisestä mieshenkilöstä saatikka siitä että olisi pitänyt soittaa takaiwin. Mieshenkilö sanoi että maksamattomia laskuja on 1 kpl. Tänään niitä löytyi jo puolen vuodn ajalta. No kai tämä asia alkaa nyt selviämään. Ihmettelemme suuresti kuinka voi olla näin ettei mitään tietoa ole tullut teiltä puolen vuoden ajalta että laskut maksamatta ja kuitenkin liittymä on kokoaika käytössä?!?! Palaamme asiaan jos vielä tulee epäselvyyttä! Kiitos!