Skip to main content
Olen tietääkseni kieltänyt suoramarkkinoinnin kaikilla mahdollisilla tavoilla. Nyt minulle on kuitenkin jo kaksi kertaa lyhyen ajan sisällä yritetty ujuttaa maksullisia kanavia puhelimitse.

En löytänyt mistään omilta sivuilta mahdollisuutta kieltää suoramarkkinointi. Kiellän sen nyt tässä. Ehdottomasti. Uutiskirjeen saatte lähettää jos se on teille tärkeää, mutta mitään myyntipuheita en kuuntele. Ettekä varmasti luovuta tietojani kolmansille osapuolille. Ja lisätkää nyt saman tien asiakastietoihin se ruksi: Ei suoramarkkinointia.
Hei annami! Olemme nyt lisänneet sinulle suoramarkkinointikiellon myös puheluiden ja tekstiviestien osalta. Kolmansille osapuolille emme luovuta asiakastietoja suoramarkkinointiin.

Jatkossa saat meiltä Sonera Uutiset entiseen tapaan.
Kiitos. Tänään kuitenkin taas sain soiton jossa yritettiin tarjota maksullisten kanavien kokeilujaksoa, ja tämä oli jo kolmas puhelu samasta aiheesta. Yritän ymmärtää, että kielto ei ehkä vielä ole ehtinyt kaikkien telemarkkinointiyritysten listoille. Siitä huolimatta en ymmärrä, miksi samasta aiheesta soitetaan toistamiseen, vaikka olen jo kaksi kertaa asiaan vastannut selkeästi.

Minua kiusaa ja häiritsee tällainen piittaamattomuus todella paljon. Tämä on oikeasti asiakkaan halveeraamista.
Hei annami! Voi tosiaan olla, että markkinointiesto ei ollut päivittynyt kaikkien telemarkkinoijien listoille. Laitoin vielä erikseen asiakastietoihisi merkinnän, että markkinointipuheluita ei saa soittaa. Uskoisin, että jatkossa näitä puheluita ei tule. Pahoittelut aiheutuneesta harmista!

Vastaa