Hei
Olen lopettanut suoraveloitusvaltakirjanne jo aikoja sitten. Teiltä kuitenkin tulee jatkuvasti siihen laskuja. Pankki on ilmoittanut teille, että valtakirja on peruttu. Te vaan edelleen lähetätte laskuja, eikä pankki voi niitä maksaa. Kun sitten saan ilmoituksen ja yritän maksaa, on pankki perinyt turhista ysityksistä 2 euroa joka yrityksestä.
Vaihdoin operaattoria aikoja sitten. Sinne jäi aivan käyttämätön linja 0408XXXXXX, mikä aikoinaan markkinoitiin ilmaisena. Maaliskuun alussa yritin sen lopettaa Soneran palvelupisteessä. Onnistuiko? Ostin akoinaan monta vuotta sitten Nokian (on mennyt toimimattomaksi aikoja sitten - eihän teillä takuita ole) puhelimen - sitä ei voinut maksaa kerralla, eikä operaattorin vaihdon yhteydessä. Sen piti olla melko halpa, mutta siitä tulee jatkuvasti laskuja. Loppuukohan sekään koskaan. Haluan tietää kauanko aiotte vielä kupata maksuja yleensä ja vielä suoraveloituksena, jota ei ole teille!!!! Olen hyvin tyytymätön Soneran laskutusjärjestelmään. Tähän toimintaan asiakasnumero on suoraveloituslaskutuksen mukaan XXXXXXXXXXX.
Harmi, että uudelleen muutin teidän asiakkaaksi. Laskutuksen kanssa teidän kanssa on aina ollut ongelmia. Muut operaattorit eivät ole olleet noin kyvyttömiä. Muutama vuosi sitten teiltä tuli ihan outo lasku ja pitkällisten soittoyritysten jälkeen sain teihin yhteyttä ja asia korjattiin noin menetelmällä.
Puhelimella teihin ei saa yhteyttä. Kun yritin laittaa ajanvaraukseen soittopyynnön, se olisi hyväksynyt vain tuon minun vanhan puhelinnumeron tai sen minkä olen jo monta kertaa yrittänyt lopettaa. Eihän siitä puhelua ole minulle tullut, mutta järjestelmä ei hyväksy muuta puhelinta. Ei ihan usko, että tele-alan asiantuntijat on senkin järjestelmän laatineet. Toivon, että minuun otetaan yhteyttä, ettei tarvitse kuluttaja-asiamiehen kautta asioida. puh 0XXXXXXXXX
Suoraveloitusvaltakirja
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.