Skip to main content

Surf-paketin salaus 1.9.2012 palautettava takaisin...

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Sonera "paransi" Surf-paketin salausta 1.9.2012 siten, että meillä loppui 2 TV:ssä salattujen kanavien näkyminen. Nyt maksaa uudet kortinlukiat 79,00 €/kpl. Huhujen mukaan salausta parannettiin ainoastaan yhden kanavan takia, joka on Outdoor HD. Sonera voisi palata salauksessa takaisinpäin, jotta vanhat kortit toimisivat ! On tosi törkeää, ettei tästä mainittu mitään 10.7.2012 päivätyssä asiakastiedotteessa.
Palvelupisteessä hoetaan, että soita vikapalveluun. No, mitä ne voi siellä tehdä, jos kortinlukia ei toimi, eikä vikapalvelussa tätä tiedetä !!!!

4 kommenttia

  • September 17, 2012
Hei eejuvonen,

olet ollut asiasta jo meihin yhteyksissä viime viikon puolella. Oliko sinulla antaa tarkempia tietoja omista laitteistasi? Minkälainen kortinlukija ja TV sinulla on? Laitteesi saattavat tarvita linkityksen korttiisi, jotta kanavat alkavat näkymään.

Meidän nettisivuilta löytyy ohjeita sivulta Kaapeli-TV -ongelmat.

Lisätietoja hyväksytyistä kaapeli-TV -verkon laitteista löydät http://www.testatutlaitteet.fi

  • September 18, 2012
Tanja kirjoitti:
Hei eejuvonen,

olet ollut asiasta jo meihin yhteyksissä viime viikon puolella. Oliko sinulla antaa tarkempia tietoja omista laitteistasi? Minkälainen kortinlukija ja TV sinulla on? Laitteesi saattavat tarvita linkityksen korttiisi, jotta kanavat alkavat näkymään.

Meidän nettisivuilta löytyy ohjeita sivulta Kaapeli-TV -ongelmat.

Lisätietoja hyväksytyistä kaapeli-TV -verkon laitteista löydät http://www.testatutlaitteet.fi


Topfieldin TF600PVRc ei täytä Soneran verkon vaatimuksia, joten on hieman väärää infoa antava sivusto. Koska muuten alkaa EPG tutkimukset?

  • October 14, 2012
Kortit uusittu ja linkitetty. Sitäkin on tehty 6 kertaa. TV:t Samsung, 1 uudempi, toinen 3 vuotta.
Surf-paketin kanavat ilmoittavat randomisti, "salattu kanava" !!!!!
Siellä esiintyy myöskin "heikko signaali" ajoittain randomisti.
Elikkä ei toimi kunnolla !!!
Te olette tosi hauskoja asiakaspalvelijoita, koska asiakkaan pitäisi tietää ja osata "korjata" teidän tekemät virheet ja kaiken lisäksi Te syyllistätte asiakkaat aina ensimmäisenä. Samalla lailla kuin on ADSL-puolella ja Mokkulalla. " Kaapeli liiian pitkä tai solmussa tai virtalähde väärässä paikassa."
Vika kaikissa tapauksissa on ollut aina "keskuspäässä".

  • October 16, 2012
Hei eejuvonen

Ongelmasta oli tehty alustava vikailmoitus 17.9. Vastasitko meiltä tulleeseen viestiin? Kirjaa asiasta uusi vikailmoitus. Jos sama ongelma on kahdella laitteella, ei vika todennäköisesti jää laitteisiin.

Sonera Vikapalvelu, 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16:30 tai tee asiasta palvelupyyntö, niin me otamma yhteyttä sinuun.