Skip to main content
elikkä taas vaihteeks ongelmia soitin asiakas palveluun ja sieltä todettiin että laskut maksettu ja kaikki pitäisi olla kunnossa ja ohjasivat häiriö ilmoitusta tekemään....no mikäs siinä muuten mutta kun jonotus aika on yli 30min ja siitä pitää maksaa no huh huh teettekö tätä tahallanne et pistätte kanavat poikki ja sit rahastatte ku ihmiset jonottaa.
no se siitä toivottavasti täältä sais ilmasta apua. eli tänään aamulla ei kanavat näkyny enää ja teksti pääsy evätty. no palautin tehdas asetukset,hain kanavat uusiksi, katoin että digiboksi tunnistaa kortin ja ei auta nii ja oon sammuttanu laitteet ja ottanu töpselit irti.
siis please helppiä rupee kuuppa hajoomaan näihin jatkuviin teknisiin ongelmiin.
nonii eilen rupes taas näkymään melkeen kaikki. paitsi tietenkin urho tv ja pari muuta kanavaa teki taas tempun peli päivänä ja jäi taas smliiga peli näkemättä. no tänään hain taas kanavat uusiks ja sama ongelma urpo + pari muuta kanavaa ei löydy se on ilmeisesti 362000khz mistä ne hävii.
uskomaton määrä teknisiä ongelmia teillä.
kuinkahan pitkä vika blogi tästä tulee........
jes jes nyt löyty taas urpo kanavahaulla ja peliin ei oo enää kauaa toivottavasti tänään näkis pelin ku lauantaina just ennen pelii urpo hävis ja sama juttu 29.12 eli ei montaa pelii oo viime aikoina näkyny....
siis nyt loppuu tää pelleily eli nyt sit ei näy mikään eli ei singnaalia kyl tää kuukaus pitäis saada ilmatteeks ku ei sieltä mitään ees nää saa vaan joka päivä jonottaa tunti tolkulla teiän vastaajaan ja maksaa puhelin laskut....mitä te touhuutte sielä hä.
KTV-vikapalveluun ei suurta jonoa pitäisi olla. KTV:stä voi vikailmoituksen jättää mihin vuorokauden aikaan tahansa. Jos sinulla on tunnukset Omille sivuille, voit jättää vikailmoituksen myös palvelupyyntölomakkeella.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
no nii nyt oli pitkä tovi ilman vikoja.
mut tänään ne taas alko peli päivänä eli tällä kertaa tällänen et blues-hpk peli näky 2erää hyvin, mut tokalla erä tauolla kuva jumahti paikalle mut ääni kuuluu ja hetken päästä sammuu digiboksi. sit taas käyntiin kuva näkyy 5 sekunttii sit jumahtaa ja ääni kuuluu 20sekunttii sit sammuu boksi.....
luulin jo et tv hajos. mut tota ei ilmene muilla kanavilla ei normi eikä maksullisilla.
eli mikäköhän sitä urpoa nyt vaivaa toi vika on nyt ollu 2erä tauosta ja nyt 3erää pelattu 13min ja ei tota jumitteluu boxin sammutteluu kärsi kattoo kai se pitää sit kattoo vaikka discovery chanelii.
vituttaa jälleen maksaa täyttä hintaa näkemättä peliä loppuun no tällä kertaa näki sentään alun...no edistystä sekin. seuraavaks ku näkis ne loputki 20min ni ei vituttais näin paljoo.
lasku kyllä tulee aina ajallaan ja täys hinta mut kanavat näkyy sillon tällön.
lisäys äskeiseen. eli tota samaa tekee urpo ja nickelodeon ja kaikki muutkin siinä kanavaryppäässä eli taas ongelma siinä samassa kanava ryppäässä 362000khz.
kaikki muut toimii normaalisti.
Tavalla tai toisella vika jää digiboxiin/vastaanottimeen. Ellei laitteen tehdasasetusten palautus ja kanavien uudelleenhaku auta, kannattaa seuraavaksi yrittää laitteen ohjelmiston päivitystä. Ellei päivitys auta, laite huoltoon tai toinen tilalle.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
ja taas sama homma 2erää näky hyvin mut tokalla erä tauolla eli 2min sitten kuva taas jysii kiinni ja äänivaan kuuluu. miten se voi mun laitteessa olla ku toi vika tuli ihan samaan aikaan taas.
nii ja taas sama homma ku hakee kanavat uusiks ni 1 kanavanippu puuttuu kokonaan eli tällä hetkellä niitä ei oo ees saatavilla....vaikuttaa et täälä on ajoittain häiriötä kaapeli verkossa ku kaikki muut kanava niput toimii normaalisti mut sillon tällön 362000khz nippu pätkii ja hävii ihan sama onko kortti kiinni vai ei.
Kannattaa vielä testata digiboksin kytkemistä antennipistorasiaan toisella lyhyellä antennikaapelilla. Jos käytössä on ollut jatkojohtoja tai muita välikappaleita antennipistorasian ja digiboksin välillä, testaa myös kanavien toimintaa ilman niitä. Pitkät johdot tai ylimääräiset välikappaleet voivat osaltaan heikentää kanavien signaalinvoimakkuutta.

Jos asia ei kuitenkaan selviä näillä varmistuksilla, kannattaa asian selvittämiseksi olla yhteydessä vikapalvelumme 0206 90101 (pvm/mpm).

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa