SUURI ONGELMA
kaikki vanhat tallennukseni jotka koti tv:stä löytyvät eivät toimi! Tulee vain lukemaan "videontoistovirhe" ja sen jälkeen tulee lukemaan "yritit valita kanavaa jota ei ole". Mikä ihme on ongelmana?!?!?! Kolme uusinta tallennustani toimii mutta siitä eteenpäin kaikissa tuo sama juttu. Ja esim viikon vanhat tallennukset eivät nyt enää toimi... Nyt nopeasti apuja kehiin??? Tallennuksia kuitenkin löytyy 100 tunnin edestä joten en halua niitä menettää!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.