Taas Sonera tuplalaskuttaa asiakasta

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Liittymäni oli firmani nimissä ja jo monta vuotta laskutuskausi oli kuun 16. pvä - kuun 15. pv. Niinpä kävin vaihtamassa liittymän omistussuhteen firmalta omiin nimiin 10.1., jotta uusi paketti tulisi voimaan laskutuskauden vaihtuessa. Sonerakaupassa sanottiinkin, että laskutuskausi on juuri vaihtunut. No ei se mitään, laitetaan uusi kausi uudella omistajalla (ja talvitarjouspaketti) sitten seuraavan laskutuskauden alusta. Kaiken piti olla kunnossa. Nyt olikin tullut ensimmäinen lasku uudelle omistajalle, jossa on veloitettu vanha paketti (19,99) ja uuden paketin puhe- ja tekstarit, mutta nettiliittymästä ei ole laskussa mainintaa eikä hintaa, vaikka sen piti sisältyä 19,99 /kkmaksuun. Eli taas asiakasta huijataan. Miten ihmeessä teillä Soneralla tämä laskutus voi olla näin vaikeaa ja aina muutokset menee pieleen, ja itse saa olla tarkkana ettei tule huijatuksi.

1 kommentti

Hei ttjo: Pahoittelemme aiheutunutta vaivaa ja harmia, jostain syystä vanhan liittymätyyppisi puhepaketti oli jäänyt laskulle mutta olemme korjanneet sen asiakaspalvelussa. Poistimme laskulta vanhan puhepaketin: Puhe 350 kuukausimaksu 19,99eur, jonka voit vähentää koko laskun osuudesta. Muilta osin lasku näyttikin olevan kunnossa, mutta vielä kerran pahoittelut ja toivottavasti jatkossa kaikki toimii kuten pitää. Seuraavalla laskulla kaikkien palveluiden kuukausimaksut näkyvät normaalisti ja niin kuin on sovittu.

Datapalvelu Netti on kytketty liittymällesi avauspäivästä lähtien 10.02.2012. ja on ollut siitä lähtien käyttövalmiina.

[u:3hr4s15c]Suorittaessasi laskua käytäthän laskun omaa viitenumeroa.[/u:3hr4s15c]

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera

Vastaa