Tällä kertaa lähettämällä saman e-laskun kaksi kertaa. Onneksi olen muuttanut Soneran e-laskun asetuksia nettipankissa eikä enää veloiteta automaattisesti.
Välillä on myös jätetty lähettämättä koko laskua ja sitten peritty jälkikäteen lisämaksuja kun ei ole laskua maksettu, aika paha maksaa jos ei laskua lähetetä.
Kerran tuo on mennyt läpi kaapeli-tv:n kanssa (vaikea todistaa että ei ole paperilaskua tullut). Laajakaistapuolella ei vedätys onnistunut kun on e-lasku käytössä ja sieltä saa todistusaineiston helposti.
Taas Sonera yrittää huijata laskuissa
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.