Ilmoititte eilen näin:
"Voit tilata laajakaistaliittymää (ADSL- tai valokuitu) koskevat vika- ja häiriötiedotteet tekstiviestinä ja sähköpostilla. Saat tiedotteen verkon muutostöistä ja laajoista verkkovioista, jotka mahdollisesti vaikuttavat liittymäsi toimintaan. Palvelu on maksuton.
Vika- ja häiriötiedote -palvelu kytketään käyttöön Omilta Sivuilta kohdasta Asiakastiedot > Vika- ja häiriötiedote."
Pitihän se arvata, ettei toiminto ole kunnossa. Yritin laittaa kohtiin ruksia, mutta kaikki tiedot viimeksi mainitussa kohdassa olivat ns. harmaita, toisin sanoen tietoja ei otettu vastaan.
Otaksuin, että ongelma johtui siitä, ettei minulla ole ruksattuna kohtaa, jossa hyväksyn puhelimeeni tulevat Soneran "tiedotteet", lue: Mainokset.
No minäpä laittamaan tuohon kohtaan ruksia. Miten kävi? Sivu ilmoitti, että taitaapi olla tekninen ongelma, ei onnistu. Vähän myöhemmin vastetta ei tullut hetkeen lainkaan, ja sen jälkeen sivulle tuli järjestelmänne virheilmoitus.
Ettekö te onnettomat edes yhtään kertaa testaa uusia toimintojanne, ennen kuin laitatte ne yleiseen jakeluun? Arvatkaapa, mitä tämä vaikuttaa luotettavuuteenne ja arvostukseenne sähköisten palveluiden toimittajana?
Säälittää.
Taas tumpeloidaan
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.