Tilasin tabletin viikko sitten ja tilausseuranta näyttää että Sonera on lähettänyt laitteen viikko sitten. Postin seurantatunnuksella ei kuitenkaan löydä postin sivuilta mitään lähetettyä. Missäköhän tilaamani tabletti oikein on menossa?
Sivu 1 / 1
Hei AnneM!
Jotta voimme paremmin etsiä tilausta, lisäätkö puhelinnumeron ilman ensimmäistä nollaa tuonne käyttäjätunnuksen profiiliin. Vaihtoehtoisesti voit lisätä asiakasnumeron jos sellainen löytyy. Näin pääsemme tarkistamaan mikä on tilauksen tilanne. Huikkaatko tänne kun olet numeron käynyt lisäämässä niin tiedetään jatkaa käsittelyä.
Jotta voimme paremmin etsiä tilausta, lisäätkö puhelinnumeron ilman ensimmäistä nollaa tuonne käyttäjätunnuksen profiiliin. Vaihtoehtoisesti voit lisätä asiakasnumeron jos sellainen löytyy. Näin pääsemme tarkistamaan mikä on tilauksen tilanne. Huikkaatko tänne kun olet numeron käynyt lisäämässä niin tiedetään jatkaa käsittelyä.
Hei Merja J,
Laitoin asiakasnumeron paikalle puhelinnumeroni.
AnneM
Laitoin asiakasnumeron paikalle puhelinnumeroni.
AnneM
Hei AnneM!
Seurantatunnuksen toimivuudessa on ollut ajoittaisia häiriöitä. Ilmeisesti olet tilaamasi tuotteet jo saanut.
Mikäli et ole tuotteita vielä kuitenkaan saanut, voit vastata täällä Keskustelupalstalla. Tarkistamme tämän jälkeen tilanteen.
Seurantatunnuksen toimivuudessa on ollut ajoittaisia häiriöitä. Ilmeisesti olet tilaamasi tuotteet jo saanut.
Mikäli et ole tuotteita vielä kuitenkaan saanut, voit vastata täällä Keskustelupalstalla. Tarkistamme tämän jälkeen tilanteen.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.