Skip to main content

Tabletin nettitilaus - postin seurantatunnus ei toimi?!?

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Tilasin tabletin viikko sitten ja tilausseuranta näyttää että Sonera on lähettänyt laitteen viikko sitten. Postin seurantatunnuksella ei kuitenkaan löydä postin sivuilta mitään lähetettyä. Missäköhän tilaamani tabletti oikein on menossa?

3 kommenttia

  • August 26, 2014
Hei AnneM!

Jotta voimme paremmin etsiä tilausta, lisäätkö puhelinnumeron ilman ensimmäistä nollaa tuonne käyttäjätunnuksen profiiliin. Vaihtoehtoisesti voit lisätä asiakasnumeron jos sellainen löytyy. Näin pääsemme tarkistamaan mikä on tilauksen tilanne. Huikkaatko tänne kun olet numeron käynyt lisäämässä niin tiedetään jatkaa käsittelyä.

  • August 27, 2014
Hei Merja J,

Laitoin asiakasnumeron paikalle puhelinnumeroni.

AnneM

  • September 1, 2014
Hei AnneM!

Seurantatunnuksen toimivuudessa on ollut ajoittaisia häiriöitä. Ilmeisesti olet tilaamasi tuotteet jo saanut.

Mikäli et ole tuotteita vielä kuitenkaan saanut, voit vastata täällä Keskustelupalstalla. Tarkistamme tämän jälkeen tilanteen.