Hei,
Vein Soneralta ostetun tabletin takuuhuoltoon viime viikolla ja ilmoitus oli että minimissään 2 viikkoa menee. Miltä ajalta saan hyvitystä liittymälaskustani?
t Antti Tonteri
Sivu 1 / 1
Hei MyyrMaki !
Lisääthän tänne asiakasnumerosi, niin katsotaan vähän tarkemmin mikä tämän tilanne on.
Lisääthän tänne asiakasnumerosi, niin katsotaan vähän tarkemmin mikä tämän tilanne on.
Moi,
Asiakasnumeroni on 1006286254.
Vastauksen ottaisin mieluiten sähköpostiini anttitont@gmail.com
t Antti Tonteri
Asiakasnumeroni on 1006286254.
Vastauksen ottaisin mieluiten sähköpostiini anttitont@gmail.com
t Antti Tonteri
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.