Edellisessä kodissani oli Soneran extra 24 Mbit/s yhteys ja toimi vikkelästi, nyt muutin uuteen kotiin ja otin tänne myös Soneran 24 Mbit/s adsl-yhteyden ja on hidas, tein nopeustestin soneran sivuilta ja sain tuloksen Latausnopeus 1,80 ja Lähetysnopeus 0,84, kertooko tämä asiantuntijalla jotain?
Sivu 1 / 1
Hei TPN,
Tarkistaisitko tiedoissasi näkyvän liittymänumeron. Tarkistaminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero. Liittymänumerosi on muuton yhteydessä vaihtunut. Lisäätkö uuden liittymänumeron tai asiakasnumeron tuon tilalle.
Tarkistaisitko tiedoissasi näkyvän liittymänumeron. Tarkistaminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero. Liittymänumerosi on muuton yhteydessä vaihtunut. Lisäätkö uuden liittymänumeron tai asiakasnumeron tuon tilalle.
Moi Marko,
Päivitin tietoihini liittymän numeron, asiakasnumeroa ei löytynyt omista tiedoista.
Päivitin tietoihini liittymän numeron, asiakasnumeroa ei löytynyt omista tiedoista.
Hei TPN,
Kun lisäät liittymänumeron, niin lisää se ilman "-" merkkiä, muodossa 333123456. Tarkistatko tuon vielä.
Kun lisäät liittymänumeron, niin lisää se ilman "-" merkkiä, muodossa 333123456. Tarkistatko tuon vielä.
Korjattu
Hei TPN,
Oletko kokeillut paraneeko nopeus modeemin uudelleenkäynnistyksen jälkeen vai onko yhteys kokoajan tuota samaa luokkaa?
Modeemille asti yhteys näyttäisi toimivan yli 15 megalla. Mikäli yhteysnopeus on edelleen samaa luokkaa kuin aiemmin, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Oletko kokeillut paraneeko nopeus modeemin uudelleenkäynnistyksen jälkeen vai onko yhteys kokoajan tuota samaa luokkaa?
Modeemille asti yhteys näyttäisi toimivan yli 15 megalla. Mikäli yhteysnopeus on edelleen samaa luokkaa kuin aiemmin, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Hei, en tiedä testasitteko yhteyttä tänään kun yhteys meni poikki hetkeksi ja modeemin internet valo paloi punaisena, otin virrat veks/päälle ja sen jälkeen yhteys alkoi toimimaan ja on huomattavasti nopeampi, testaan huomenna aamulla kuinka kauan kestää hesarin lataus iPadille
Kiitos jälleen kerran ja aurinkoista päivää.
Kiitos jälleen kerran ja aurinkoista päivää.
Hei TPN,
Käytin yhteyden hetkellisesti alhaalla ja tarkistin yhteyden tilaa. Testaa ja seuraa yhteyden tilaa nyt. Mikäli yhteysnopeus putoaa tai tulee muuta ongelmaa, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä. Selvitellään siinä vaiheessa asiaa lisää. Toivotaan kuitenkin että ongelma nyt poistui.
Käytin yhteyden hetkellisesti alhaalla ja tarkistin yhteyden tilaa. Testaa ja seuraa yhteyden tilaa nyt. Mikäli yhteysnopeus putoaa tai tulee muuta ongelmaa, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä. Selvitellään siinä vaiheessa asiaa lisää. Toivotaan kuitenkin että ongelma nyt poistui.
Alkoi hidastelemaan uudestaan ja tein vikiksen, sain ihmisen puhelimeen ( JIPIIII ja hän kertoi että tässä modeemityypissä (Zyxel P-660HN-TXA v2) on ollut vikaa ja pyysi ottamaan yhteyttä Zyxeliin.
Olin yhteydessä sinne ja lähettivät uuden modeemin, vanhaa modeemia ei tarvitse edes palauttaa, nyt yhteys on sellainen kuin pitääkin.
Kirjoitin tämän ihan sen takia jos jollakin muullakin on vastaavaa ongelmaa ja sama laite.
Hyvää itsenäisyyspäivää.
Olin yhteydessä sinne ja lähettivät uuden modeemin, vanhaa modeemia ei tarvitse edes palauttaa, nyt yhteys on sellainen kuin pitääkin.
Kirjoitin tämän ihan sen takia jos jollakin muullakin on vastaavaa ongelmaa ja sama laite.
Hyvää itsenäisyyspäivää.
Pätkii pätkii, eli samaa ongelmaa kuin ilmeisemmin muillakin, käytössä Zyxel AMG1202-T series, parhaiten huomaa kun kirjoittaa, selaimeen tulee (not responding) ja kirjoitukset tulee viiveellä.
Hei TPN
Oliko tätä samaa ongelmaa nyt myös useammalla laitteella? Mikäli ongelmaa esiintyy useammassa laitteessa, kannattaa asiasta nyt tehdä vielä meille uusi vikailmoitus koska modeemisi on jo vaihdettu.
Oliko tätä samaa ongelmaa nyt myös useammalla laitteella? Mikäli ongelmaa esiintyy useammassa laitteessa, kannattaa asiasta nyt tehdä vielä meille uusi vikailmoitus koska modeemisi on jo vaihdettu.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.