En tiennyt mihin tämän kysymyksen olisin laittanut joten laitan tänne...
Huomasin että tämän keskustelun kellonaika on tunnin edellä, kuin tietokoneeni kello, joka on oikeassa ajassa.
Elikä kellonaika tuossa yläpuolella nimimerkin ja päivämäärän perässä.
Onko se edelleen talviajassa?
Tietokoneeni kello näyttää tällähetkellä 13:40.
Tämän keskustelufoorumin kello
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.