Tänään on tämä 24/1M katkonut ahkeraan. Katkoo noin 5-10 min välein. Mihinkään asetuksiin ei ole koskettu. Ei auta koneen/modeemin uudelleenkäynnistykset. Modeemi on Telewellin TW-EA501v3. Kone on iMac, ei oikein ole tietoa mihin koskea uutena käyttäjänä. Ei toimi PS3:n nettikään.
Ei tosin ole ensimmäinen kerta kun ollut ongelmia Soneran linjojen kanssa. Mielenkiintoisena seikkana sivuten ongelmaa, Soneran sivut ilmoittavat latausnopeudeksi tällä 24/1M-linjalla noin 2.4 Mt/s. Ikinä ei ole mennyt yli 1.5 Mt/s. Ehkäpä talon kaapeloinnissa tai jossain muualla jotain vikaa. Mutta käynyt mielessä jo useasti operaattorin vaihto parempaan ja halvempaan.
Tänään linja katkeillut
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.