Moikka,
otin kaksi vuotta sitten teiltä laajakaistaliittymän joka oli silloin tarjouksessa, ja se oli määräaikainen sopimus joka jatkuisi tasan kaksi vuotta. Nyt nämä kaksi vuotta on jo mennyt, onneksi, ja kirjauduin tarkistamaan että sopimus oikeasti on päättynyt. Mutta, yllätys yllätys, nyt siellä lukee että on JATKUVA. En ole MISSÄÄN vaiheessa MISSÄÄN todennut, että haluan jatkaa tätä liittymää. Oikeastaan yritin irtisanoa sitä jo kesällä koska olin muuttanut yhteen toisen ihmisen kanssa enkä tarvinnut sitä enää, mutta tietysti se ei käynyt. Joten nyt olen kohta puoli vuotta joutunut maksamaan turhaan tästä, enkä aio maksaa soneralle enää yhtään mitään. Olette luvatta jatkaneet liittymääni, joten pistäkää se poikki. Ja asiakaspalvelusta ei pääse läpi, ei soittamalla eikä aikaa varaamalla, niin sitä ei mulle tarvitse sanoa kahteen kertaan.
Ystävällisin terveisin Heidi
Tärkeätä asiaa liittymästä.
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.