Elikkäs asustelen kerrostaloasunnossa Rovaniemellä tarkemmin Ounasjoentiellä. Olen asunut tällä paikalla noin pari vuotta ja viimeisen vuoden ajan tämä kaapelinetti on ollut todellinen murhepesäke. Säännöllisesti pari kertaa kuukaudessa menee netti poikki ja on pimeänä 2-24h. Sama kaava toistuu joka kerta:
1. Hidastuu
2. Hiiiiiidastuuuuuu
3. Katkeaa kokonaan, data ei liiku mihinkään ja verkkodiagnostiikka kertoo että joko soneran dhcp ei vastaa tai default gateway on tavoittamattomissa.
4. Teen vikailmoituksen
5. Vika 'korjaantuu' persettä penkistä nostamatta 2-24h aikana.
6. Päivän päästä tulee tekstiviesti joka kertoo joko että "Liittymänne vika on korjattu" tai "Liittymästänne ei löytynyt vikaa"
7. Useimmiten netti pelaa hyvin omituisesti muutaman päivän-viikon tästä tapahtumasta. Latauskaista on täydet kymmenen megabittiä ja data kulkee niinkuin pitää mutta lähetyskaista on täysin kuollut. 200kt kuvan lähettäminen FTP palvelimelle ei onnistu ja nopeustesti kertoo lähetysnopeuden olevan 0.05-0.01M. Myöskään verkkopelaaminen ei onnistu latenssien ollessa 300-500ms.
Hyvällä tuurilla vika siis 'korjaantuu' viikossa ja eikun odottamaan seuraavaa katkeamista.
Juuri kun tätä kirjoittelen niin ollaan jälleen kerran menossa kohdassa 7. Oli harvinaisemmin katkoja kaksi kappaletta peräkkäin:
15.2 klo 12 - 20
16.2 klo 13:50 - 16:30
En enää tiedä mitä tässä täytyis tehdä. Näitä katkoja on ollu kymmeniä ja vika ei ikinä ole ollu mun laitteissa eikä ole nytkään.
Arvatkaapa olisiko Soneraa tässä taloudessa jos olis mitään muita vaihtoehtoja
Sivu 1 / 1
Kaikki mainitsemasi onnistuu myös 100/5-liittymällä, kannattaisiko siirtyä kalliimpaan pätkivään malliin? :P
Toimintavarmuus ei kovin hyvä.
Toimintavarmuus ei kovin hyvä.
Joo toimintavarmuus on ranskalaisen auton luokkaa. Eikä näemmä täällä keskustelussakaan osata vastata muuta kuin "tee vikailmoitus". Tuntuu soneran munapäille kelpaavan että liittymä toimii lähestulkoon.
Vaan mitä teen kun vikailmoitus ei auta? Täytyykö minun juuri maksaa täysiä laskua tämmösestä paskasta? DNA:n mokkula tarjoaa HUOMATTAVASTI vakaamman ja vikapäivinä myös nopeamman yhteyden. Joskohan kohta vikapäiviä on enemmän kuin normaaleja päiviä?
Vaan mitä teen kun vikailmoitus ei auta? Täytyykö minun juuri maksaa täysiä laskua tämmösestä paskasta? DNA:n mokkula tarjoaa HUOMATTAVASTI vakaamman ja vikapäivinä myös nopeamman yhteyden. Joskohan kohta vikapäiviä on enemmän kuin normaaleja päiviä?
Koputellaampas hieman pelipalvelinta ulkomailla.. normaalisti toimiessaan latenssit on 40-60ms ja kaikki pelaa niin sulavasti ettei ole pahaa sanottavaa.
Kyllä, elämme 2010 luvun suomessa ja Sonera ei kykene tarjoamaan tämän parempaa internet yhteyttä.
EDIT:
Aina vain paremmaksi menee perkele
C:UsersAdministrator>ping -n 50 85.131.217.96
Pinging 85.131.217.96 with 32 bytes of data:
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=73ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=80ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=61ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=594ms TTL=56
Request timed out.
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=73ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=56ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=718ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=796ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=1013ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=311ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=79ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=80ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=363ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=56ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=71ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=452ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=57ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=61ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=52ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=56ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=284ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=54ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=58ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=608ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=59ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=55ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=327ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=60ms TTL=56
Request timed out.
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=58ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=60ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=53ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=53ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=246ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=56ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=329ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=224ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=371ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=276ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=412ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=56ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=435ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=422ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=80ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=280ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=345ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=88ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=331ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=298ms TTL=56
Ping statistics for 85.131.217.96:
Packets: Sent = 50, Received = 48, Lost = 2 (4% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 52ms, Maximum = 1013ms, Average = 230ms
Kyllä, elämme 2010 luvun suomessa ja Sonera ei kykene tarjoamaan tämän parempaa internet yhteyttä.
EDIT:
Aina vain paremmaksi menee perkele
C:UsersAdministrator>ping -n 50 85.131.217.96
Pinging 85.131.217.96 with 32 bytes of data:
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=132ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=1215ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=1639ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=645ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=546ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=69ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=871ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=872ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=707ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=221ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=323ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=371ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=102ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=549ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=1353ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=1611ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=623ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=345ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=872ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=315ms TTL=56
Request timed out.
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=497ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=2228ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=1740ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=3029ms TTL=56
Request timed out.
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=1579ms TTL=56
Request timed out.
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=1620ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=756ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=986ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=569ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=996ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=1541ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=2138ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=1918ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=859ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=864ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=873ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=1053ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=1108ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=576ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=1317ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=572ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=526ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=202ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=812ms TTL=56
Request timed out.
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=386ms TTL=56
Reply from 85.131.217.96: bytes=32 time=124ms TTL=56
Ping statistics for 85.131.217.96:
Packets: Sent = 50, Received = 46, Lost = 4 (8% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 69ms, Maximum = 3029ms, Average = 918ms
C:UsersAdministrator>
Jos yhteydessäsi on yhä ollut hidastelua tai toimintahäiriötä, en valitettavasti keksi ongelmaan muuta ratkaisuvaihtoehtoa kuin olla vielä yhteydessä vikapalveluumme. Yhteydenotossa kannattaa mainita, että liittymässäsi on ollut samanlaista häiriötä myös aiemminkin, mutta ongelma on yhä jatkunut vaikka liittymästäsi oli tehty vikailmoitus.
Se mitä voit itse lisäksi tehdä asiassa on pyrkiä vielä varmistamaan voiko yhteyden toimivuuteen vaikuttaa oman laitteiston puolelta, esimerkiksi testaamalla yhteyttä ilman mahdollista haaroitinkappaletta tai jatkojohtoa.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Se mitä voit itse lisäksi tehdä asiassa on pyrkiä vielä varmistamaan voiko yhteyden toimivuuteen vaikuttaa oman laitteiston puolelta, esimerkiksi testaamalla yhteyttä ilman mahdollista haaroitinkappaletta tai jatkojohtoa.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Rovaniemellä Nivavaarassa samaa ongelmaa. 10/2 kaapeliyhteys toiminut pätkien jo useamman kuukauden. Nyt olen tehnyt kahden viikon sisään 4 vikailmoitusta. Välillä toimii ja välillä taas ei.
Modeemi käytetty Sonera kaupassa testattavana ja todettu toimivaksi. Kokeiltu kaikki rasiat läpi useammalla piuhalla. Asentaja jopa käynyt kotona mittaamassa ja todennut että kaikki on ok ja silti pätkii.
On tullut kyllä ikävä Elisan yhden megan adsl:ää..
Modeemi käytetty Sonera kaupassa testattavana ja todettu toimivaksi. Kokeiltu kaikki rasiat läpi useammalla piuhalla. Asentaja jopa käynyt kotona mittaamassa ja todennut että kaikki on ok ja silti pätkii.
On tullut kyllä ikävä Elisan yhden megan adsl:ää..
Hei! Asun myös Rovaniemellä, tarkemmin sanottuna Rinteentiellä. Ongelmat ovat olleet samanlaisia, eli laajakaistakaapeliekstra -netti toimii hyvin epäsäännöllisesti, eikä mikään konsti ole auttanut. Olen tehnyt vikailmoituksia, joissa on suositeltu modeemin tarkistamista. Olen tarkistuttanut modeemin, vaihtanut johdot ja jakajan sekä tehnyt kaiken, mitä on pyydetty. Netti oli pimeänä torstain, lauantain ja puolet kuluvasta sunnuntaista. Perjantaina se jostain syystä toimi. Kun avaa netin, niin koskaan ei voi tietää, toimiiko se vai ei. Sonerasta vakuutetaan, että homman pitäisi toimia. Kun olin tarkistuttamassa modeemia, kuuntelin Sonera-kaupassa ihmisten valittelua samasta asiasta. Eipä muuta. Nyt vain toivoa, että netti toimii taas huomenna! T: Jouni
Rovaniemellä kaapelista valittaminen on ihan turhaa, Soneraa ei kiinnosta yhtään jatkuvat viat niin kaun kun muut ISP:t eivät tarjoa mitään muuta kuin 'mobiililaajakaistaa' Rovaniemelle.
T. Entinen asiakas samana päivänä kun jostain muualta saa netin
T. Entinen asiakas samana päivänä kun jostain muualta saa netin
joopa kirjoitti: Rovaniemellä kaapelista valittaminen on ihan turhaa, Soneraa ei kiinnosta yhtään jatkuvat viat niin kaun kun muut ISP:t eivät tarjoa mitään muuta kuin 'mobiililaajakaistaa' Rovaniemelle.
T. Entinen asiakas samana päivänä kun jostain muualta saa netin
Niinpä, valitettavan läpinäkymätöntä toimintaa Soneralta, vain hamutaan uusia asiakkaita hieman huolestuttavin keinoin, eli halvoilla hinnoilla parantamatta palveluita/kaistaa joilloin taso laskee... Uusia palveluita uusille alueille joihin menevät kilpailemaan, esim. HD-kanvata ja 100 megan liittymät... Vanhoille asiakkaille ei tarjota mitään käytännössä, vain jos tekee uuden 24kk sopimuksen voi saada hinnan alennusta...
Ei näin, mutta onneksi itse jo Soneran netistä olen sentään jo päässyt eroon.
Tarviiko taas arvata ettei toimi. Tarkemmin sanottuna on pätkiny taas aivan helvetisti koko viikon ja vammailee tälläkin hetkellä. Aloitusvietin kaava toistuu toistumistaan. Upload kaista on täysin kuollut, en saa lähetettyä 200kt jpg kuvaa ftp palvelimelle kun se joko korruptoituu välillä tai menee n. 80% ja katkeaa. Verkkopelejä ei ole voinut kuvitellakkaan pelaavansa viimeisen kuukauden aikana (pakettihäviö 20-50% ja latenssit 100-500ms). Tämän liittymän toimiessa kunnolla verkkopelaaminenkin onnistuu todella hienosti joten en näe tämän olevan normaalia.
Huomasin myös ilokseni ettei Sonera enää tarjoa edes ADSL liittymää tähän osoitteeseen.
Onko se aivan tosi että minun täytyy maksaa täyttä hintaa tästä paskasta? Vikailmotuksia on taas tehty mutta mitään vikaahan tästä ei toki löydy.
Ilmeisesti soneralla ei ole intressejä selvittää sellaisten asiakkaiden ongelmia joilla ei ole muuta mahdollisuutta kuin käyttää soneran tuotteita. Ottakaa tästä opiksi ja älkää ostako soneraa.
Huomasin myös ilokseni ettei Sonera enää tarjoa edes ADSL liittymää tähän osoitteeseen.
Onko se aivan tosi että minun täytyy maksaa täyttä hintaa tästä paskasta? Vikailmotuksia on taas tehty mutta mitään vikaahan tästä ei toki löydy.
Ilmeisesti soneralla ei ole intressejä selvittää sellaisten asiakkaiden ongelmia joilla ei ole muuta mahdollisuutta kuin käyttää soneran tuotteita. Ottakaa tästä opiksi ja älkää ostako soneraa.
heh joo tosiaan oli itelläki tuo paluukaista iha rikki koko aamun. keskustan alueella rollos. nyt lähti pelaan useamman modeemin resetoinnin jälkeen tai linjat korjaantu. evt. tää on nii tätä
Rovaniemellä Someroharjulla tilanne on aivan samanlainen. Koko viikon on pätkinyt, ja klo 16 jälkeen kokonaan poikki. Eikä todellakaan ole ainut kerta tänä vuonna. Taas on sitten laitettu vikailmoitus. Onneksi Elisan 3g-verkko toimii jotenkuten.........
täs on viikonlopun aikana ja tänään modeemi tipahellu linjoilta aika ahkeraan. nousee kyllä samantien takas linjoille.
logissa tämmöstä virhettä aika runsaasti:
Ranging Request Retries exhausted
No Ranging Response received - T3 time-out
logissa tämmöstä virhettä aika runsaasti:
Ranging Request Retries exhausted
No Ranging Response received - T3 time-out
Miten muuten modeemin LED:it käyttäytyy vikatilanteessa?
Soneran perseily senkun jatkuu. Kohta on 1½ vrk ollut vika Lapinrinteellä ja tuttuun tyyliin:
a) häiriötiedotteissa ei mitään mainintaa.
b) asiakaspalvelu ei ole moisesta kuullutkaan.
c) vikailmotusta ei pääse tekemään kun kone yhdistää asiakaspalveluun eli sekin on rikki.
Hienosti kilpailutus järjestetty meillä täällä. Veikkaan että 90% vaihtaisi samantien firmaa, jos olisi vaihtoehto?
jaa miten modeemi (WCM300) ilmoittaa viasta? Ei mitenkään. Kaikki ledit pelaa ihan normaalisti, edes windowsin verkkoyhteyskuvake ei reagoi. Mihinkään et tosin pääse, eikä reititin saa IP:tä.
Neuvostolii... eiku soneran politiikkahan on, että vikaa ei ole, vasta kuin sitten kun se on korjattu. Silloin saadaan hieno imago idiooteille, että meillä hommat hoituu. Karu totuus vaan lyö vasten kasvoja, kun se Sonera on ainoa palveluntarjoaja ja mihinkään ei reagoida oikeasti vikatilanteessa.
a) häiriötiedotteissa ei mitään mainintaa.
b) asiakaspalvelu ei ole moisesta kuullutkaan.
c) vikailmotusta ei pääse tekemään kun kone yhdistää asiakaspalveluun eli sekin on rikki.
Hienosti kilpailutus järjestetty meillä täällä. Veikkaan että 90% vaihtaisi samantien firmaa, jos olisi vaihtoehto?
jaa miten modeemi (WCM300) ilmoittaa viasta? Ei mitenkään. Kaikki ledit pelaa ihan normaalisti, edes windowsin verkkoyhteyskuvake ei reagoi. Mihinkään et tosin pääse, eikä reititin saa IP:tä.
Neuvostolii... eiku soneran politiikkahan on, että vikaa ei ole, vasta kuin sitten kun se on korjattu. Silloin saadaan hieno imago idiooteille, että meillä hommat hoituu. Karu totuus vaan lyö vasten kasvoja, kun se Sonera on ainoa palveluntarjoaja ja mihinkään ei reagoida oikeasti vikatilanteessa.
Hei ja sama meno.
2.9.2010 tilattu Extra-C 10M/2M Rantavitikan alueelle.
Avaus kesti vikapuheluineen ja asentaja käynnin hinnalla uhkailuilla kolme päivää kunnes joku muisti avata liittymän? Inhimillinen erehdys kuulemma.
Modeemiakin vaihdettiin sonera liikkeen pyynnöstä vikapuheluiden välissä vaikkakin turhaan.
Voisikohan siitä laskuttaa 99e?
Asiaan:
Netti pätkinyt 5.9.2010 lähtien.
Kotona etätyöpiste josta käsin pitäisi pystyä työskentelemään luotettavasti tietokoneen välityksellä. Puhelinneuvotelut ym..päivitykset ja normaali toiminnot.
Mutta ei onnistu.
Elämme kohta vuotta 2011 ja kuussakin on käyty vuosia sitte, eli voisi olettaa että yhteydet pelaisi.
Mutta ei.
Onko mahdollisuutta saada korvauksia omasta menetetystä työajasta?
Tällaista keskustelua ja valitusta varmasti löytyy muualtakin netistä kuin vain täältä Soneran omilta sivuilta.
Tätä keskustelua on kyllä syytä laajentaa muuallekin kuin vain tänne Soneran sivuille. Tästä mitään hyötyä ole täällä.
Tarvitsee tehdä siis jotain.
Tehdyt toimenpiteet aikajärjestyksessä:
2.9.2010 Liittymän avaus
Modeemin resetointia ja sammuttamista aluksi useita kertoja.
Vikapäivystykseen soitot useita kertoja.
5.9.2010 Modeemin vaihto uuteen Soneran asiantuntijan pyynnöstä.
Jälleen vikapäivystykseen soittoja.
5.9.2010 Liittymä avattu.
5.9.-15.12.2010 Yhteyden pätkimistä ja vianrajaus automaatin kanssa juttelua.
15.12.2010 Perheriidan sovittelua (oman) ja selittelyä, että ei tämä ole mun vika kun netti ei toimi.
Tänne kirjautuminen ja masentuminen näistä vikojen määrästä.
Mika Salmela
mikasalmela13@gmail.com
2.9.2010 tilattu Extra-C 10M/2M Rantavitikan alueelle.
Avaus kesti vikapuheluineen ja asentaja käynnin hinnalla uhkailuilla kolme päivää kunnes joku muisti avata liittymän? Inhimillinen erehdys kuulemma.
Modeemiakin vaihdettiin sonera liikkeen pyynnöstä vikapuheluiden välissä vaikkakin turhaan.
Voisikohan siitä laskuttaa 99e?
Asiaan:
Netti pätkinyt 5.9.2010 lähtien.
Kotona etätyöpiste josta käsin pitäisi pystyä työskentelemään luotettavasti tietokoneen välityksellä. Puhelinneuvotelut ym..päivitykset ja normaali toiminnot.
Mutta ei onnistu.
Elämme kohta vuotta 2011 ja kuussakin on käyty vuosia sitte, eli voisi olettaa että yhteydet pelaisi.
Mutta ei.
Onko mahdollisuutta saada korvauksia omasta menetetystä työajasta?
Tällaista keskustelua ja valitusta varmasti löytyy muualtakin netistä kuin vain täältä Soneran omilta sivuilta.
Tätä keskustelua on kyllä syytä laajentaa muuallekin kuin vain tänne Soneran sivuille. Tästä mitään hyötyä ole täällä.
Tarvitsee tehdä siis jotain.
Tehdyt toimenpiteet aikajärjestyksessä:
2.9.2010 Liittymän avaus
Modeemin resetointia ja sammuttamista aluksi useita kertoja.
Vikapäivystykseen soitot useita kertoja.
5.9.2010 Modeemin vaihto uuteen Soneran asiantuntijan pyynnöstä.
Jälleen vikapäivystykseen soittoja.
5.9.2010 Liittymä avattu.
5.9.-15.12.2010 Yhteyden pätkimistä ja vianrajaus automaatin kanssa juttelua.
15.12.2010 Perheriidan sovittelua (oman) ja selittelyä, että ei tämä ole mun vika kun netti ei toimi.
Tänne kirjautuminen ja masentuminen näistä vikojen määrästä.
Mika Salmela
mikasalmela13@gmail.com
Täysin sama ongelma, sama liittymä, sama paikkakunta. Tarkemmin Viirinkankaalla päin, mutta eipä vaikuta olevan kaupunginosasta kiinni.
Edit. Ja operaattorihan vaihtuisi heti kun vain olisi jokin toinenkin vaihtoehto.
Edit2. Edittiä vielä sen verran, että onhan muillakin ollut näytä järjettömiä latenssin pomppimisia jo toista kuukautta ja vasta viime viikolla alkanut nämä kunnon pätkimiset?
Edit. Ja operaattorihan vaihtuisi heti kun vain olisi jokin toinenkin vaihtoehto.
Edit2. Edittiä vielä sen verran, että onhan muillakin ollut näytä järjettömiä latenssin pomppimisia jo toista kuukautta ja vasta viime viikolla alkanut nämä kunnon pätkimiset?
Reklamoikaa. Jos Soneran sivuilta ei löydy pamflettia, niin tästä saa: http://www.kuluttajavirasto.fi/Page/083 ... 0bbd7.aspx
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.