Onneksi on palvelusopimus esillä. Palvelusopimuksessa lukee:
10M/2M 3kk 19,90/kk, 21kk 29,90/kk, 9 euron toimitusmaksu, WLAN-modeemi kuuluu hintaan. Liittymä avataan 1.6.
Tulipa lasku, jossa lukee:
Kuukausimaksut 4.6-30.6 17,91e
Laitteet ja tarvikkeet 170,39 e
Postise lähetetty lasku 1,89e
Yhteensä 190,19 e.
No, halvempi hinta nyt ei haittaa, mutta laitteen hinta haittaa. Samoin paperilaskun hinta, miksei mulle sanottu että se maksaa sitten? Toisekseen, sain modeemin maanantaina 6.6 ja se on päivätty lähetetyksi Postissa perjantaina 3.6, joten en ole mitenkään voinut käyttää nettiäni 4.6 (joka oli lauantai). Ja laskutuskauden piti alkaa 1.6.
Kuluttajavirasto sanoo:
"Viestintämarkkinalain mukaan vakiokorvaus on 20 euroa kultakin alkavalta viivästysviikolta, kuitenkin yhteensä enintään 160 euroa."
Tiedän, että joudun soittelemaan asiakaspalveluun tämän asian korjaamiseksi, mutta halusin julkistaa tämän tänne keskustelupalstalle varoitukseksi muille että asiat ei ihan aina suju...
Täysin väärät hinnat...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.