Skip to main content

Täysin väärät hinnat...

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Onneksi on palvelusopimus esillä. Palvelusopimuksessa lukee:
10M/2M 3kk 19,90/kk, 21kk 29,90/kk, 9 euron toimitusmaksu, WLAN-modeemi kuuluu hintaan. Liittymä avataan 1.6.

Tulipa lasku, jossa lukee:
Kuukausimaksut 4.6-30.6 17,91e
Laitteet ja tarvikkeet 170,39 e
Postise lähetetty lasku 1,89e
Yhteensä 190,19 e.

No, halvempi hinta nyt ei haittaa, mutta laitteen hinta haittaa. Samoin paperilaskun hinta, miksei mulle sanottu että se maksaa sitten? Toisekseen, sain modeemin maanantaina 6.6 ja se on päivätty lähetetyksi Postissa perjantaina 3.6, joten en ole mitenkään voinut käyttää nettiäni 4.6 (joka oli lauantai). Ja laskutuskauden piti alkaa 1.6.

Kuluttajavirasto sanoo:
"Viestintämarkkinalain mukaan vakiokorvaus on 20 euroa kultakin alkavalta viivästysviikolta, kuitenkin yhteensä enintään 160 euroa."

Tiedän, että joudun soittelemaan asiakaspalveluun tämän asian korjaamiseksi, mutta halusin julkistaa tämän tänne keskustelupalstalle varoitukseksi muille että asiat ei ihan aina suju...

2 kommenttia

  • August 9, 2011
Onneksi mukava asiakaspalvelija hoiti asian kuntoon ja sain hyvitystäkin sopivasti mielestäni. Ehkä tää tästä, kun nämä alkuongelmat on hoidettu.

  • August 9, 2011
Hei, pahoittelut virheestä laskullasi. Mukava kuulla kuitenkin, että sait asian hoidettua!