System Administrator Center ja Help Desk ovat lähettäneet taas monia viestejä, joissa moititaan ensin liian täyttä postilaatikkoa ja sitten pyydetään kaikki henkilötiedot, tunnukset ja salasanat.
Miten näitä voi tulla läpi Tietoturvan täysturvasta huolimatta? Onko minulla joku vikana asennuksissa vai tuleeko näitä muillekin. Joku "onneton" voi vaikka moiseen postiin vastata. Kysyy Raija
Sivu 1 / 1
Mikään roskapostin suodatus ei poista kaikkea roskapostia, joten jonkin verran niitä pääsee läpi. Liian tiukka suodatus ei ole hyvä, koska silloin sen mukana menee myös muita viestejä.
Sonera Tietoturva on paikallinen tietokoneella toimiva ohjelma ja se ei varsinaisesti estä roskapostin saapumista, vaan ohjaa ne roskakoriin sähköpostiohjelmassa. Webmailin toimintaan Sonera Tietoturva ei vaikuta, mutta toisaalta Soneralla on verkossa omille sähköpostiosoitteilleen roskapostin suodatus. Verkon suodatus poistaa viestin eikä viesti pääse vastaanottajalle asti.
Sonera ei koskaan tiedustele tunnuksia sähköpostilla.
Sonera Tietoturva on paikallinen tietokoneella toimiva ohjelma ja se ei varsinaisesti estä roskapostin saapumista, vaan ohjaa ne roskakoriin sähköpostiohjelmassa. Webmailin toimintaan Sonera Tietoturva ei vaikuta, mutta toisaalta Soneralla on verkossa omille sähköpostiosoitteilleen roskapostin suodatus. Verkon suodatus poistaa viestin eikä viesti pääse vastaanottajalle asti.
Sonera ei koskaan tiedustele tunnuksia sähköpostilla.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.