System Administrator Center ja Help Desk ovat lähettäneet taas monia viestejä, joissa moititaan ensin liian täyttä postilaatikkoa ja sitten pyydetään kaikki henkilötiedot, tunnukset ja salasanat.
Miten näitä voi tulla läpi Tietoturvan täysturvasta huolimatta? Onko minulla joku vikana asennuksissa vai tuleeko näitä muillekin. Joku "onneton" voi vaikka moiseen postiin vastata. Kysyy Raija
TÄYSVERSIOSTA HUOLIMATTA ROSKAPOSTEJA
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.