joo.
nyt adsl:n 18kk:n sopimus loppuu kesäkuun alussa ja haluaisin muuttaa sen nopimmaksi
kaapeliliittymäksi elikkä liittymätyypin vaihto olisi kyseessä.
se tässä nyppii että jo vuosia soneran asiakkaana olleena henkilönä en saisi kaapeliliittymää
tarjoushintaan vaan joutuisin maksamaan ns. täyden hinnan ja hankkimaan itse modeemin.
uusi asiakas saisi 18 kk:n sopimuksen ajan liittymän jopa 30% halvemmalla ja modeemin
erikoishintaan.
arvaa vaan vituttaako?? totta vitus.
tartteekos tässä sanoa laajakaistaliittymä irti ja ottaa se sitten vaimon nimiin jotta
nuo edut saisi vai??!!!
täytyykö irtisanoa
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.