täytyykö irtisanoa

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

joo.

nyt adsl:n 18kk:n sopimus loppuu kesäkuun alussa ja haluaisin muuttaa sen nopimmaksi
kaapeliliittymäksi elikkä liittymätyypin vaihto olisi kyseessä.

se tässä nyppii että jo vuosia soneran asiakkaana olleena henkilönä en saisi kaapeliliittymää
tarjoushintaan vaan joutuisin maksamaan ns. täyden hinnan ja hankkimaan itse modeemin.

uusi asiakas saisi 18 kk:n sopimuksen ajan liittymän jopa 30% halvemmalla ja modeemin
erikoishintaan.

arvaa vaan vituttaako?? totta vitus.

tartteekos tässä sanoa laajakaistaliittymä irti ja ottaa se sitten vaimon nimiin jotta
nuo edut saisi vai??!!!

2 kommenttia

Uusien asiakkaiden tarjoukset eivät koske tarjousaikana irtisanottuja ja samalle henkilölle tai samaan talouteen uudelleen tilattuja liittymiä, eivätkä myöskään vaihtoa Soneran Laajakaistatuotteiden välillä.

Nykyisille laajakaista-asiakkaille on olemassa erillasia tarjouksia liittymän nopeuden nostoon ja määräaikaisuuteen liittyen. Asiakaspalvelusta saat tarkemmat tarjouksen, jossa huomioidaan nykyinen liittymäsi ja se mihin olisit vaihtamassa. Esimerkiksi kesäkuun 2009 loppuun asti on voimassa tarjous, jossa nostettaessa noteutta kahdella tai useammalla nopeusportaalla, tarjotaan valittu nopeus yhtä nopeusporrasta alemman hinnalla 18 kk ajan. Edellyttää 18 kk:n määräaikaista sopimusta.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
joo.

taas perinteistä soneran ympäripyöreetä vastausta.

niin tai näin; niin aina samat vastaukset.

koska kerrotaan pysyvistä hinnan alennuksista vanhoille soneran asiakkaille eikä annettas

etuja pelkästään ns.uusille asiakkaille.

tottahan on se että uudet asiakkaat tuo rahaa taloon mut missä "vanhojen" asiakkaiden

palkitsiminen on.

hinnat vaan nousee ja samalla nettiyhteydet pätkii paljon enemmän kuin ennen.

tosin täytyy kyl sanoo et toistaiseksi sähköposti tulee perille ettei käy niinku jokunen

vuosi sit että liki kolmeen kuukauteen ei sonera saanut sähköpostiani toimii.

yleensä silloinkin asiakaspalvelu oli TODELLA ala-arvoista ja asikasta halveksuvaa.

mut nykyisin saa kyl palvelua(kin) jossa ollaan kohteliaita mut sit taas joskus... no joo

jääköön taas sanomatta.

vois kirjoittaa taas vaik kuinka paljon lystää mut ei se vaikuta.

taitaa tulla valitettavasti ns. jaloilla äänestäminen eteen kesän aikana(ja lujaa).

elikkä todennäköisesti vaihdan operaattoria niin paljon eri asioissa kuin mahdollista.

kokemusta on tulla tässä sonera pelleilyssä mut tuskin kukaan paljoakaan enää huonompi

on. aika näyttää sit

Vastaa