Takaisin 24/1 ?
Helmikuussa 2010 avasin 24/1 liittymän, jolloin se oli tarjouksessa 39,90e/kk. Muutin helmikuussa 2011 uuteen asuntoon, johon ei saanut kuin 8/1 liittymän pienten alkupään ongelmien jälkeen. Ongelmat johtuivat tuolloin siitä, että tukiasema oli ilmeisesti liian etäällä. Sain huhtikuussa 2011 soiton että 8 megan liittymä alkaisi toimimaan muutaman viikon kuluessa ja sen jälkeen voitaisiin katsoa 24/1 liittymääkin uudelleen. 8/1 liittymä on toiminut nyt moitteetta ja aloin miettimään onko mahdollista nostaa se takaisin sinne 24/1 kun laskutkin ovat pysyneet koko reilun vuoden samana?.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.